ROME

Vanaf morgenochtend 9 uur (vliegtuig om 7 uur + 2 uur van tevoren aanwezig zijn = 4 uur opstaan, aah) bevind ik mij in Rome! De weersverwachtigen zien er tot nu toe niet zo goed uit: regen, bewolking en weinig zon. Maar wel twintig graden en ik ga er vanuit dat jullie allemaal meehelpen duimen voor wat meer zon in Rome!  Tumblr_lyy4y10pz81qfik8to1_500_large Maandagmiddag (volgende week, niet dat ik twee uur naar Rome ga) kom ik weer terug, dus als jullie dinsdag nog geen teken van leven van mij hebben vernomen is het vliegtuig gecrasht of ben ik getrouwd met een enge handtastelijke Italiaan.  Oh, en ik doe niet aan posts inplannen, dat vind ik altijd een beetje gek en onpersoonlijk. Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie jullie liever  zeven dagen lijden zonder mijn posts ;)

14 thoughts on “ROME

  1. Caithlin

    Nouja zeg, ons een beetje zeven dagen laten wegkwijnen hier zonder posts… Veel plezier in Rome, geniet van die mooie stad! En ik zal duimen dat het weer een beetje meezit.

  2. Kinga

    Heeel veel plezier! Ik zal voor je duimen dat je lekker weer krijgt, lekker bruin kan worden en veel ijsjes kan eten! Geniet ervan, het zal vast weer veels te snel voorbij zijn!

  3. Géneviève (@deGenevieve)

    Heel veel plezier! Ik ben in februari geweest met mijn gymnasiumklas en het was echt super! (Vorig jaar zijn we een week naar Griekenland geweest, jullie ook?) En wat het weer betreft: wij hadden sneeuw! Kijk uit voor de Italiaanse mannen en de straatverkopers, die hun koopwaar zowat in je gezicht duwen. Piazza di Spagna is een aanrader om ’s avonds een ijsje te eten en rondom het suikerpaleis/monument van Vittorio Emanuele, de zuil van Trajanus en de keizerfora kun je lekker (en relatief goedkoop) koffie drinken. Bij de Santa Croce in Gerusalemma is een kloostertuin en als je geluk hebt (blond haar doet het goed), mag je misschien naar binnen en krijg je een rondleiding en kan je verse, onbespoten citroen plukken. Vergeet geen muntje in de Trevi-fontein te gooien + de bijpassende Latijnse tekst uit te roepen! En geniet vooral, want voor je het weet is het voorbij.

Geef een reactie

