Dekens-thee-koekjes-verlof

Soms hè, dan wil ik gewoon een paar dagen onder mijn deken wonen met een thermosfles thee en digestives. En dan er pas onder vandaan komen als alles voorbij is. Als ik dan weekend heb – of vakantie – en de zon weer schijnt. Want onder de dekens zie je niet of de zon schijnt, en kun je je gewoon inbeelden dat de zon buiten wél schijnt. Ik weet dat het geen zin heeft, maar toch. Als er dekens-thee-koekjes-verlof bestond dan had ik dat al vaak genomen. Ja.

Tumblr_m1cyurgw0l1r67kngo1_500_large

14 thoughts on “Dekens-thee-koekjes-verlof

  1. Tünde

    Het lastige is alleen dat je zoiets het allerliefste wil op momenten waarop het ’t slechtste uitkomt – rondom deadlines en zo…

Geef een reactie

