Zomaar wat foto’s

Vrijdagavond waren mijn ouders weg en samen met een vriendin besloot ik te gaan koken. We hadden er alleen niet zo heel veel zin in, en ineens bedacht ik me dat ik nog ergens een poffertjespan had. De laatste keer dat ik poffertjes at was lang geleden, maar ik vond het echt lekker!

’s Avonds had ik afgesproken met een aantal mensen uit m’n klas van Latijn. Eerst wouden alleen de twee jongens afspreken om te gaan gamen, maar dat vonden wij zo grappig dat we ook mee wilden doen. Niet voor herhaling vatbaar (ik ben nog nooit ergens ZO slecht in geweest).. We hebben uiteindelijk ook maar een uurtje dat vage spel gedaan, en verder gewoon gepraat en gelachen. Was heel gezellig!

Zaterdag en zondag waren mijn leerdagen.. er is niet erg veel van terechtgekomen omdat de camera en de piano zo verleidelijk waren en ik in mijn hoofd allang in Rome zit (nog zeven dagen, zeven zeven zeven!).

Maar het is toch nog een beetje gelukt! Gecombineerd met paaseieren en chocoladepaashazen welteverstaan, want pasen is geen pasen zonder eieren gezocht de hebben in de tuin. Vroeger zocht ik al samen met mijn zussen in de tuin naar paaseitjes, en de traditie is een een soort van ingebleven, haha.

Verder deed ik eens m’n nieuwe rokje aan! Wel heel schokkend, ik ben niet zo’n rokjesachtig persoon, maar ik kreeg veel complimentjes dus misschien word ik later als ik groot ben wel een rokjesmens.

 

10 thoughts on “Zomaar wat foto’s

  1. Kinga

    Wat een leuk rokje! Ik heb ook echt al drie jaar geen poffertjes meer gegeten, maar nu ik je foto zie krijg ik er toch wel heel veel zin in ineens! En ik ben ook echt verschrikkelijk slecht in gamen, echt niet normaal, dus je bent gelukkig niet de enige :)

  2. Lyanne

    Die poffertjes zien er zo heerlijk uit! Ik zit me ineens te bedenken dat ik al heel lang geen poffertjes meer op heb. Snel maar eens maken. ;)

  3. Leonie

    Dat rokje stond je vast heel leuk :) heel erg bedankt voor de tip over dat concert, ik heb gelijk kaartjes besteld :D

  4. Stéphanie

    Ah, poffertjes, lekker zeg! Die eet ik ook niet zo vaak.. En dat rokje is inderdaad heel erg leuk! Toch maar een soort-van-rokjesmens worden dan, zodat je die vaak kan dragen :).

Geef een reactie

