Shopppp till I droppp enzo

Vandaag bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn om die paar dingen die ik had gekocht de afgelopen drie weken te laten zien. Dat is toch niet heel veel, dacht ik nog. Tot ik het allemaal bij elkaar ging leggen. Oh, ja. Daar is mijn geld dus gebleven.

En mijn excuses voor de niet al te onopvallende achtergrond, maar dan kunnen jullie gelijk zijn hoe intellectueel ik (mijn ouders) zijn ;)

Dit jasje kocht ik ongeveer twee weken geleden bij een kringloopwinkel in Amsterdam. Geen idee meer hoe de winkel heette, maar hij was heel leuk en dit jasje kostte me 12,50.

Ik houd niet zo van het woord jumpsuit, en het woord broekpak doet me al helemaal gillend wegrennen. Maar hij was zo mooi en zo handig en zo maar 6 euro. Dus ja. Sorry. Oh, en hij is van de Primark.

Deze bikini van de H&M-collectie van vorig jaar zocht ik al een tijdje, maar in de sale bij de H&M was alleen maat 44 te krijgen.. de 20 kilo die ik daarvoor moest aankomen had ik er niet voor over. Maar toen zag ik hem op marktplaats staan voor €10 inclusief verzendkosten, in mijn maat! En de hygiënestrip zat er nog in en de kaartjes er nog aan gelukkig, want anders vind ik het een beetje vies als hij ‘tweedehands’ is (ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik de verkeerde bikini had besteld en toen kreeg ik een strak gouden bikinitopje en een panterprintbroekje).

Bij mijn nieuwe lievelingswinkel Pull and Bear die sinds een tijdje in Rotterdam te vinden is (dankjulliewel, gemeente Rotterdam, bedankt!) kocht ik dit fijne vest. Groot, warm maar niet zo warm en fijn.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  Ik vind dit zo’n leuke rugzak! En hij is heel handig voor in Rome (over 10 dagen ben ik in Rome met mijn Latijnklas bestaande uit 11 mensen) en ik MOEST hem hebben. Deze is ook van de Primark, dus help even meebidden dat hij het langer dan vijf maanden heel volhoudt.

Dit lieve rokje kocht ik ook in Amsterdam, bij de H&M (een avontuur, de H&M in de Kalverstraat op zaterdagmiddag. Als je graag claustrofobie wilt hebben moet je daar even een middagje gaan staan). Hij was schattig en 15 euro.

En nieuwe AllStars! En nou niet zeggen van  ‘goh, wat zijn ze al vies zeg! En je hebt ze nog maar twee weken!’ Daar heb ik namelijk hard voor gewerkt. Rennen door de aarde, zandpaden verkiezen boven asfalt.. Ik houd er niet zo van als nieuwe schoenen perfect wit zijn. AllStars zijn gemaakt om versleten te zijn.

Verder heb ik nog beige palladiums gekocht voor als ik veel en lang moet lopen in Rome en een zwart spijkershortje: niet heel interessant om te laten zien.

10 thoughts on “Shopppp till I droppp enzo

  1. Myrthe

    Hé, ik heb dezelfde rugzak alleen dan in taupe en mijn mamsie (mwuaha) gaat ook witte lage all stars voor me bestellen want R.I.P. mijn zwarte.

    + Bikini is leuk!

  2. Caithlin

    Ik probeer ook altijd mijn nieuwe all-stars zo snel mogelijk karakter te geven. Je jumpsuit en rugzakje zijn leuk! En Pull & Bear ken ik niet, misschien moet ik daar ook maar eens gaan kijken.

  3. EsZ

    Ik vind de hartjes leuk en wat fijn als je dan toch nog je bikini weet te vinden na al die tijd! Hoop dat je hem snel aan kunt, haha..

  4. Stéphanie

    Dat is ook altijd het eerste wat ik doe als ik thuiskom met nieuwe all stars: iedereen vragen of ze op m’n voeten willen staan zodat ze vies worden!

    Verder vind ik dat je echt een leuke stijl heb. Althans, dat denk ik want alles is los in ieder geval leuk :).

Geef een reactie

