Kunstachtigen

Sinds een tijdje kun je op weheartit ‘sets’ maken. Ik denk dat ze dit stiekem een beetje gejat hebben van Pinterest (wat ik overigens niet heb, maar wel van gehoord) waar je ook van die categorieën kunt maken. Nu heb ik dus een categorie gemaakt met geschilderde/gewaterverfde/getekende dingen, omdat ik stiekem heel graag zelf heel goed zou kunnen schilderen. Ik heb wel tekenen gekozen in mijn vakkenpakket en vind het ook heel leuk om te doen, maar ik ben niet de nieuwe Matisse/Klimt/____ (vul in). Goed, hier een paar favorieten van weheartit:

Pencil_photos05_large

X_c5498d9a_large

Tumblr_lx5oqmqdza1qag0bqo1_500_large_large

Tumblr_ldrrsfurqs1qdo7v9o1_500_large

10 thoughts on “Kunstachtigen

  1. Linda

    Wat stom dat de post nog niet is aangekomen. Ik had de post speciaal om 4 uur ingepland, zodat jullie eerst de post zouden krijgen en dan pas de post zouden zien! Nou ja, sorry xxx

  2. Anne

    Ziet er fantastisch uit! Wat leuk dat je tekenen hebt gekozen, als dat bij ons op school een optie was had ik dat ook zonder aarzelen in mijn pakket gegooid.

  3. Carmen

    Moooi! Dat idee van de laatste foto heb ik vaker gezien en vind het heel vet maar volgens mij is het ook heel moeilijk.. Ik ken Matisse en Klimt trouwens niet, dus dat zegt al genoeg :p

Geef een reactie

