Amsterdam

Zaterdag ging ik naar de voorlichtingsdag van de universiteit van Amsterdam. Ik ging naar taalwetenschappen (leuke docent die de voorlichting gaf, maar ik vond eigenlijk alleen de taalontwikkeling bij kinderen leuk en voor de rest was het nogal mwah) en pedagogische wetenschappen (vervelende docenten, niet zo leuk in Amsterdam als in Groningen). Om half twee was ik gelukkig alweer klaar und ging ik Amsterdam in. De zon scheen (het is inmiddels wel duidelijk dat ik erg veel houd van de zon, na de ezelvergelijking) en ik at een Heel Erg Lekker speculaas-framboosijsje: fijne dag.

12 thoughts on “Amsterdam

  1. bodinedekkers

    Kan gebeuren dat je iets niet zo leuk vind bij het een als bij het ander. Toch raar omdat de opleiding in principe hetzelfde zijn :) Maar ik had het ook hoor! En het is zeker waardevolle informatie!

  2. thejanuarygirl

    Ik zou nooit van mijn leven in Amsterdam willen studeren, ik vind de stad, ja, gewoon, bleegh. Maar taalwetenschap lijkt me wel redelijk leuk. Groningen is natuurlijk heel heel heel heel heel leuk!

  3. EsZ

    Groningen of Amsterdam.. da’s best een verschil qua afstand.. Welke stad gaat het worden? En welke studie?
    Speculaasijs = lekker!

  4. Carmen

    Klinkt goeeed! Ik deel je liefde voor de zon, hihi. Vind de eerste en laatste foto heel mooi trouwens en je bril is PRETTY!
    RE: Awww, thanks! Nee gewoon met de standaardlens, voor m’n verjaardag (over een maandje) krijg ik waarschijnlijk de 50mm f/1.8 :)

  5. Linda

    Leuke foto’s! Groningen is gewoon heel cool. (Nee, natúúrlijk woon ik niet in Groningen, hoe kom je erbij?!) Weet je inmiddels al wat je wilt studeren? ;)

Geef een reactie

