Zo blij als een ezel

Ik wil hierbij even de lente bedanken. Ooit in een ver verleden hield ik van schaatsen, warme chocolademelk en sjaals maar sinds het kwik (oh nee, de digitale thermometer in de tuin) boven de 18 graden is gekomen kan ik me niet voorstellen dat er iets was als water dat dan in een andere aggregatietoestand (Zo heette dat toch? Scheikundige termen heb ik alweer twee jaar niet gezien) kwam waardoor je  er op schoenen met ijzer eraan op kon lopen. Gek.

Men neme de zon, wat fijne zomerliedjes en ijsjes (ikzelf prefereer de perenijsjes) en ik loop erbij als het dier op de volgende afbeelding:


Lente is de nieuwe winter.

11 reacties op ‘Zo blij als een ezel

  1. Carmen

    Als je die foto zelf hebt gemaakt, vind ik ‘m heel mooi! En zo niet, dan is ie nog steeds leuk hoor. Ik heb al ontelbare jaren scheikunde en heb nog nooit iets over een agegratietoestand ofzoiets gehoord (kan ook aan mezelf liggen)… Ennnn dit weer is HEERLIJK inderdaad :D

Plaats een reactie