Nostalgie

Als cultureel verantwoord opgevoede kleuter had ik natuurlijk maar één (of nou ja, vijftig) favoriete artiest: Kinderen voor Kinderen. Ik kon (en kan, overigens) alle liedjes meezingen en ben in het bezit van alle CD’s. Of in ieder geval, alle CD’s tot aan 2005, toen mijn Kinderen voor Kinderen-liefde langzaam afbrokkelde (en werd vervangen door een Hilary Duff-obsessie, maar dat vergeten we heel even). Maar omdat ik nu, stiekem, nog steeds fan ben van Kinderen voor Kinderen, een paar klassiekers. Geniet ervan.



8 thoughts on “Nostalgie

  1. Myrthe

    Ik was dus als enige kind op deze aardkloot niet zo’n Kinderen voor Kinderen-fan. Maar Op een onbewoond eiland kan ik gewoon meeblèren hoor, wees maar gerust.

  2. Kinga

    Haha, ik ken nog steeds echt al die teksten uit mijn hoofd! En gelukkig ben ik niet de enige die die Hilary Duff-obsessie heeft gehad, haha.

  3. Leonie

    Help ik weet niet waar m’n schoenen zijn! Liefde, haha. Ik herken je obsessie, al ken ik niet alle liedjes maar wel veel. CD’s forevah.

  4. Stéphanie

    Ik heb werkelijk waar nooit naar kinderen voor kinderen geluisterd vroeger. Ik weet toevallig dat ‘op een onbewoond ei-ei-land’ er eentje is. Oh, en ‘help ik krijg tieten’ haha.

  5. mijntypemachine

    Haha, ik had vandaag net ‘help ik weet niet waar mijn schoenen zijn!’ in m’n hoofd :)
    Ik heb trouwens een keer auditie gedaan voor kinderen voor kinderen, maar dat is niets geworden ;)

Geef een reactie

