Berliner Ankäufen

De titel is op mijn beste Duits (weet je gelijk weer dat ik voornamelijk Engels sprak in Berlijn) geschreven, het is de bedoeling dat er Berlijnse aankopen staat of iets dergelijks. Omdat jullie een filmpje wel leuk vonden heb ik besloten dat te doen :-) Weer eens wat anders.Het was wel lichtelijk ongemakkelijk, zo pratend tegen een statief met een camera erop.. Dus, jullie gaan zien: filmpje #4 (1 t/m 3 niet vertoond, respectievelijk ringen uit m’n handen laten vallen, adres (stond in notitieboekje) geshowd aan de hele wereld en zo’n hoestbui gekregen dat ik ervan moest huilen)!

P.S. Alvast een grondige excuses voor de ‘ehm’, het grote aantal keren dat ik naar beneden keek (geen idee waarom overigens, niets te zien op mijn flitsende paarse sokken en houten vloer an) en het vreemde geruis en het zachte gepraat. Verder een hartstikke mooi filmpje natuurlijk ;-)

13 thoughts on “Berliner Ankäufen

  1. Anne

    Wat een leuk filmpje! Ik had je stem vooral heel anders verwacht, haha! Ik vind vooral je cameratas errrrrg mooi.

  2. Lisanne

    Super leuk filmpje, vind vooral die camera tas erg leuk. Die wil ik ook wel haha. En trouwens, ik hoor geen accent ofzo, maar dat kan ook zijn omdat ik zelf ook een beetje een R heb..

  3. Kinga

    Echt heel leuk om je een keer in ‘het echt’ te zien, nu heb ik toch een veel beter beeld van wie ‘dat meisje achter dat blog’ nou is, haha. Verder vind ik je aankopen echt superleuk, vooral je cameratasje en wreck this journal! Ik wil hem (wreck this journal) al best een tijdje, maar ik heb precies hetzelfde betreft bestellen op internet, dus ik wacht nog even, haha.

  4. Lauradenkt

    Jaa, wat Stephanie zegt, volgens mij ben je een lief meisje :) Je hebt leuke dingen gekocht zeg! Zou er zelf niet op komen om deurknoppen te kopen haha, maar ze zijn wel erg leuk en misschien zijn ze ook ergens anders voor te gebruiken ofzo :)

  5. mijntypemachine

    Haha, “het ziet er echt uit als een tent, maar dat is het dus niet anders had ik hem niet gekocht”
    Heel leuk om je in het “echt” te zien! Ik heb wreck this journal ook, erg leuk :)

  6. Bodine

    Die jurk heeft een mooie kleur! Wreck this journal is leuk, ben er ook in bezig :) Ik moest lachen toen je zei: de kwaliteit van deze camera is niet zo goed wamt toen het filmpje begon was het eerste wat ik dacht: dit iszoveel beter dan de kwaliteit die ik online gooi, haha!

Geef een reactie

