Week 23 – 20 interesting things about me

Het favoriete gespreksonderwerp van de meeste mensen is ‘zichzelf’, naar het schijnt. Dat geloof ik best, je praat natuurlijk het liefst over iets waar je veel van af weet, en over jezelf weet je vaak meer dan over – noem eens wat leuks – de president van financiën in 1967 in Noorwegen. Dus dat ga ik doen. Dingen over mezelf vertellen.

  • Er is één geluid waar ik absoluut niet tegen kan: het openen van een la in de vriezer. Dat gepiep wat je dan hoort, ieeh.
  • Mijn lievelingskleur is turquoise. En ik weet niet of je dat zo schrijft of als turkoois.
  • Het meest afgespeelde liedje in mijn iTunes Cape Cod Kwassa Kwassa van Vampire Weekend. En nog steeds geen idee waar de titel op slaat.
  • Ik eet nu al paaseitjes.. geheel tegen mijn principes in maar ze zijn zo lekker.
  • Ik heb tot ik een jaar of zes was mijn ogen dicht gehouden als we in de auto over de Algerabrug reden. Ik was bang dat we in het water zouden vallen en dat we dan opgegeten zouden worden door haaien, omdat ik in het fijne boek ‘Wereldatlas voor kleuters’ (of iets dergelijks) had gelezen dat er haaien waren die mensen aten.
  • Over precies 3 dagen zit in Berlijn!!!!!!!
  • En over precies 52 dagen zit ik in Rome!!!!!
  • Mijn favoriete pyjama is maat XXXXXXXXXXXL en er staat een schaap op.
  • Ik beken: ik ben diehard Wordfeuder.
  • Ik houd van alles wat naar vanille, kaneel of kokos ruikt.
  • Mijn favoriete liedje op dit moment is Islands van The xx. Weet je dat ook weer.
  • Het lijkt me ontzettend leuk om een nachtje in de IKEA te slapen. Gewoon, daarom.
  • En over Ikea/Zweden gesproken: ik zou heel graag Zweeds willen leren.
  • Zojuist geteld: ik volg 102 blogs op Bloglovin’.. misschien toch eens tijd voor De Grote Schoonmaak.
  • Ik ben per dag zo’n 30 keer mijn sleutels kwijt.
  • Als ik een jongetje was geworden had ik Thijs geheten. Kan erger.
  • Ik kan de film The Parent Trap letterlijk meepraten. Ik kan jullie zonder twijfel zeggen dat ik deze film vaker dan 100 keer gezien heb.
  • Ik vind rood (niet felrood, een beetje rossig/oranje) haar de mooiste haarkleur die er bestaat.
  • De eerste cd die ik kocht was van Justin Timberlake. Mijn zussen kochten altijd cd’s en dus moest ik dat ook doen. Justin Timberlake.. Geen woorden voor.
  • Er is nog iets waar ik niet tegen kan: als een glas helemaal ruw is geworden van de vaatwasser. Ik voel ook eerst aan alle glazen voordat ik ergens daadwerkelijk m’n drinken in schenk.

Zo, nu jullie! Vertel mij eens vijf (of minder, of meer) dingen over jezelf die ik nog niet wist.

12 thoughts on “Week 23 – 20 interesting things about me

  1. Myrthe

    – Ik wil dat een korte bob mij staat
    – Ik hou van alles met kaneel of vanille of pinda’s
    – Als ik in de auto of op de fiets zit, ga ik onbewust over dingen “heen springen”. Oké, dit klinkt heel spacy, maar als ik zo – zoefzoefzoef- langs allemaal auto’s rijd, spring ik in gedachte over de auto’s en de ruimte daartussen “sta” ik. Ja, sorry, I was born this way bladieblaaadiebla.
    – Ik probeer met alle kracht in me sojamelk lekker te vinden, en laat het mijn moeder minstens maandelijks kopen, maar het lukt.gewoon.niet.(!!!)

    Ja da was m!

  2. Dina

    In de Ikea slapen, dat hebben een aantal mensen een paar jaar geleden steeds gedaan. Hoe ze dat toch steeds voor elkaar kregen om zich goed te kunnen verstoppen. Geniaal gewoon.

  3. Lauradenkt

    Jaa, dat liedje is leuk van Vampire Weekend :)

    – Ik ben momenteel White Winter Hymnal van Fleet Foxes aan het luisteren.
    – Ik stel voor dat we met zijn allen in de Ikea gaan slapen (een heeeeeel groot slaapfeestje wordt dat dan).

  4. Carmen

    – IK WIL OOK EEN KEER IN DE IKEA SLAPEN! En dan het liefst eerst een rondje door “mijn huis” doen zoals ze in 500 Days of Summer doen, als je die heel toevallig hebt gezien.
    – Mijn grootste nachtmerrie is dat alle spinnen die ik ooit heb opgezogen ’s nachts uit de stofzuiger ontsnappen en zich rond mijn bed verzamelen.
    – Ik heb een knalroze pyjama met ‘SUPER SLEEPER – no more sheeps needed!’ erop, jaloers? ;)
    – Dat rossig/rode haar; I want! En dan het liefst met krullen zoals hier http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_478/12660639054qUGLF.jpg.
    – Morgenochtend om 10 uur gaan concertkaarten voor de tour van One Direction door Engeland begin 2013 in de verkoop en ik ben als de dood dat ik geen tickets kan krijgen (die van Ierland waren in 28 seconden uitverkocht)…

    Ja, dat dus :)

  5. Linda

    – Ik wil ook ont-zet-tend graag eens een nachtje in de IKEA slapen, lijkt me fantastisch!
    – Ik vind Wordfeud ook leuk
    – Ik ga deze zomer naar Barcelona en Parijs
    – Ik kan absoluut niet tegen het geluid van nagels op een bord
    – Ik haat paaseitjes, dat is gewoon afzetterij, vet duur!

    Met wat inspiratie van jou feitjes :)

  6. Annemijn

    Na-aper ;-) We moeten trouwens wel weer even snel de Parent Trap gaan kijken want we hebben hem nou al ruim twee maanden niet gezien.. Oh no!

  7. Yonne

    – Er is één geluid waar ik absoluut niet tegen kan: het openen van een la in de vriezer. Dat gepiep wat je dan hoort, ieeh.
    – Over precies 3 dagen zit in Berlijn!!!!!!!
    – Ik ben per dag zo’n 30 keer mijn sleutels kwijt.
    – Als ik een jongetje was geworden had ik Thijs geheten. Kan erger.
    – Ik kan de film The Parent Trap letterlijk meepraten. Ik kan jullie zonder twijfel zeggen dat ik deze film vaker dan 100 keer gezien heb.
    – Ik vind rood (niet felrood, een beetje rossig/oranje) haar de mooiste haarkleur die er bestaat.

    :-)

Geef een reactie

