Tag: What’s in it?

Deze tag kwam ik ergens op een andere blog tegen en ik vond hem eigenlijk uiterst koddig (ik wilde eerst leuk typen, maar nadat ik op ‘synoniem leuk’ googelde koos ik toch voor koddig. De naam van de tag luidt ‘wat zit erin?’ maar dit klopt niet helemaal, er zit namelijk niets in mijn nachtkastje. Dus het is meer een wat zit erin/wat ligt erop. Dus. Ik zal maar eens beginnen.

Je broekzakken: Ik had vandaag een broek aan waar maar heel kleine zakken inzitten. Heel frustrerend, want dan moet je steeds als je wil zien hoe laat het is helemaal in je tas zoeken – de klok aan de muur is natuurlijk helemaal not done, dat snappen jullie ook wel – om je telefoontje te vinden. Maar wat er wel inzat: een verfrommeld verpakkingspapiertje van sultana’s,

Je jaszakken: M’n lieve iPodje en een ring met – hoe verrassend – een olifant erop. Die ik kwijt was trouwens.. Handig, deze tag!

Je tas die je het laatst hebt gebruikt: Hebben jullie even? Drie halflege pakjes kauwgom, m’n agenda, m’n etui (met veel rotzooi erin), deo, een flesje water, nog een flesje water (vandaar dat mijn tas altijd zo zwaar is!), m’n kladblok, m’n Duitse boek, twee pakjes met tissues, wat verdwaalde pennen,

Je mond: helemaal niks. Op m’n tanden, tong en het draadje achter m’n tanden na dan.

De koektrommel: Digestivekoekjes ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

De koelkast: Geen idee! Heel veel. In ieder geval een paar pakken melk, yoghurt, boter, groenten.. Niks spannends dus.

Cd-speler: Op mijn kamer zelf heb ik geen cd-speler, maar ik heb speciaal voor jullie even gecheckt wat er in onze cd-speler beneden zit en het is Adeles 21.

Dvd-speler: Alles is liefde! De enige Nederlandse film die ik écht leuk vind. En tsja, het was valentijnsdag hè..

Het bureau: Dit wordt weer een ‘heb je even een halfuurtje’-moment. Komt ‘ie (komt ‘ie, komt ‘ie dan hè, komt – ‘ie – dan – hè). Zeven boekverslagen (ik heb ze allemaal weer teruggevonden, hoezee!), heel veel schoolboeken, een bakje met daarin usb-sticks, het kabeltje waarmee ik m’n camera met m’n computer kan verbinden, een pennenbakje, een leeg bakje (de 50 dropjes die erin zaten zijn al op), een heus klein roze spaarvarkentje, een wegwerpcamera, een treinkaartje van 1 januari 2012 (van Groningen naar Harderwijk, voor de geïnteresseerden), zwarte nagellak, twee kaarsenhouders, lucifers, een nagelvijl met takkie erop, een rabobank-reader (zo heet dat volgens mij), m’n notitieboekjes, kokos-bodybutter van The Body Shop, handleiding van mon ami canon eos 1000D, m’n telefoon, wat verdwaalde armbandjes, m’n computer (en muis en toetsenbord), rode lippenstift en een rolletje regenboogplakband (???), een nagelschaartje en een haardonut. Zo dan.

Het bed: Negen kussens, een dekbed, een deken, een sprei en een fleecedeken. Oh, en de helft van m’n oplader van le telefoon.

Het aanrecht: Broodplank, waterkoker, broodbakmachine, een bakje met theezakjes..

Het nachtkastje: Twee boeken (Extreem luid en ongelooflijk dichtbij en Het huis van de moskee), een flesje water, een vaasje met nepbloemetjes, een tissuedoos, afstandsbedieningen van m’n dvd-speler en tv en nachtcrème.

De bank: Momenteel m’n moeder. Verder nog een aantal kussens (goh, verrassing), de krant en de afstandsbediening.

Als je het en leuke tag vindt en heel erg inspiratieloos bent (of een beetje inspiratieloos, of helemaal niet) mag je deze tag natuurlijk overnemen!

Posted in Tag

9 thoughts on “Tag: What’s in it?

  1. Charlie

    Haha, leuke tag!

    Ik hou een give away en zou het erg leuk vinden als je meedoet.
    Je kunt o.a. body lotions, mascara, lipsticks, maskers en meer winnen.
    Daarom hoop ik ook dat je mee zult doen!

    Liefs, Charlie

  2. Myrthe

    Mijn god, ik heb zojuist een mede Digestivekoekjes-liefhebber gevonden denk ik? Je bent de eerste want voor de rest vindt iedereen die ik ken ze smakeloos of droog. Of allebei. Hell yeah!
    Ik vond je antwoord bij ‘je mond’ heel bijdehand haha

Geef een reactie

