Sms [titel] naar 345346342352 en win!

Gister ging ik weer eens naar de stad, waar ik inmiddels alweer drie weken – bijna een jaar dus – niet was geweest. Doel één was: zoveel mogelijk tassen en schoenen kopen. Doel twee was: zo min mogelijk kopen en zoveel mogelijk geld overhouden voor in Berlijn volgende week.
Doel één is niet geslaagd, doel twee wel. Ik heb in het totaal 20 euro uitgegeven – min de vijf euro om m’n OV chipkaart op te laden, maar dat tellen we even niet mee, dus nog 250 euro over om te spenderen in Berlijn.. als dat allemaal opgaat schaam ik me toch wel een beetje, maar het gaat om het idee dat het kan! Goed: dit heb ik dus voor die twintig euro gekocht:

Als eerste dit simpele gestreepte shirtje van de Zara. Hij kostte vijf euro en ik heb hem ergens onder de reusachtige sale-berg vandaan gevist. Normaal heb ik daar nooit zin in, maar deze keer was het redelijk rustig (zaterdagmiddag, Rotterdam centrum??? Het was bijna eng..) dus nam ik vijf minuten om me mentaal voor te bereiden en me vervolgens  op de stapel te storten. Met resultaat.

Hiermee ga ik natuurlijk een beetje tegen mijn ‘een olifant is het leukste dier van de wereld’-gedachte in, maar jongens, dit is toch Heel Schattig? Met hoofdletters zelfs!

Blijkbaar zie ik er ook erg aanspreekbaar uit tijdens het shoppen. Eén keer werd me een krant aangesmeerd, tien minuten verder – eerdere pogingen tot onderbreking waren geen succes – kon ik eindelijk de ‘maar ik ben nog geen 18′ eruitgooien, waarna ik kon gaan. Verlost! De tweede keer werd ik plotseling op m’n schouder getikt met de melding dat ‘God mij altijd zou blijven volgen’. Eh, oké! Hé, bedankt! Dag! Dus.

16 thoughts on “Sms [titel] naar 345346342352 en win!

  1. Marlous

    leuke dingen! haha ik gebruik ook altijd ‘maar ik ben nog geen 18’ of ‘uhm moet je daar ouder dan 16 voor zijn???’, terwijl ik al richting de 20 ga. Werkt altijd ;-)

  2. Bodine

    Ik kan me een rustig Rotterdam centrum op een zaterdagmiddag niet helemaal voorstellen :P Moet vast heel raar zijn geweest! Ik vind dat shirt met die konijntjes echt onwijs lief!

  3. EsZ

    Lieve konijntjes! :) Ik hou van goedkoop shoppen.. En altijd fijn als er dan nog geld over blijft voor het volgende shopping tripje! :)

  4. Yonne

    Aah, konijntjes! En ik moet ook nog shoppen (mijn leggings is kapot en ik ben bij het schaatsen uit mijn broek gescheurd, hihi), maar ja, dat kan ik alleen met mijn favoriete stijladviseur en personal shopper Annemijn!

Geef een reactie

