Een teken van leven

Hier nog even een post, want ik leef nog. Niet verwacht na zo’n twee uur slaap met een ontelbaar aantal verfrommelde zakdoekjes naast me, maar I made it! Eén van de activiteiten – naast lege tissuedozen verzamelen, onder andere – die vaak doe als ik ziek ben: tumblr’en (ondertussen weet ik nog steeds niet of dat een werkwoord is, volgens Google Chrome niet maar volgens mij lekker wel)) en nieuwe muziek ontdekken. Dus hier – live vanuit m’n bed – wat fijne muziek en mooie plaatjes.
Want dat is waar het leven om gaat, naturlich.


Tumblr_lz1cq0wkqh1qkcgpwo1_500_large

5742733595_e6c6560c96_z_large

Kennen jullie nog mooie muziek die ik moet luisteren of een mooie tumblr die ik moet volgen? Ik ben je nu al zeer dankbaar voor het wegnemen van een aantal uren verveling.

P.S. WordPress/youtube/ikzelf kan/wil (laten we doen wie de meeste slashes in één zin kan doen!) de filmpjes niet kleiner maken.. Mimimi.

8 thoughts on “Een teken van leven

  1. whilehavingrum

    Ik kijk echt sporadisch op Tumblr maar zet op de mijne wel regelmatig een quote, filmpje, documentaire of lekker nummer.

    Feel free to look: naomifelesita.tumblr.com

  2. Ris

    Mijn lijstje favoriete tumblr’s:
    – picturedreams.tumblr.com
    – hiddendisney.tumblr.com (als je van Disney houdt..)
    – theanndown.tumblr.com
    – paletteofcolours.tumblr.com
    – myguidetohappiness.tumblr.com
    – ismellcookies.tumblr.com (niet aan te raden als je al honger hebt!)
    – musicandacookie.tumblr.com (alternatief/rock-achtig)

    En voor de rest weheartit natuurlijk! Heel veel beterschap!

Geef een reactie

