Als je sokken maar matchen met je fleecedeken

Waar de meeste meisjes nu smachtend aan het wachten zijn op een bos rozen, een leuke roze kaart met een verliefde neushoorn (met originaliteit kom je ergens, jongens!) of een zoen van hun zogenoemde crush, lig ik in m’n bed samen met mijn eigen vriendjes: Buikpijn en Misselijk. Wellicht zijn ze iets minder welkom dan de bos rozen, maar toch, ik moet het er maar mee doen. Gelukkig heb ik een laptop en met fijne romantische comedy’s kom ik de dag wel door. Nog een fijne Valentijnsdag allemaal!

11 thoughts on “Als je sokken maar matchen met je fleecedeken

Geef een reactie

