Tag: 11 questions (deel 2)

Behalve Harmke heeft ook Kim de 11 questions tag aan mij doorgegeven!

The Rules
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves on their blog.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 questions for the people you tag to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have linked him or her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.” You legitimately have to tag 11 people.

Kim heeft de volgende dag voor mij (en de andere mensen die ze getagd heeft) bedacht:

1) Wat is je twitter-bio? Als je geen Twitter hebt, wat zou je erin zetten?
Ik ben zo’n onfanatieke twitteraar dat ik dit even moest opzoeken. Het is een quote die ik ooit tegenkwam:
If it makes you happy, then do it. If it doesn’t, then don’t.

2) Wat is favoriete koekje?
Sine dubio: digestivekoekjes! Ik kan vijf pakken achter elkaar opeten.

3) Bespeel je een instrument?
Ik speel piano en een klein beetje gitaar.

4) Wat voor telefoon gebruik je?
De Samsung Galaxy Ace!

5) Hoelang sta je ’s ochtends voor de spiegel?
Ongeveer 7 minuten om een outfit te bedenken, 3 minuten om wat mascara op m’n wimpers te gooien (sorry, ik ben niet zo’n enorm talent dus veel netter kan ik het niet zeggen) en dan nog 4 minuten om m’n haar te doen, ongeveer. Dat zijn dus 14 minuten bij elkaar.

6) Welk boek heeft het meeste indruk op je gemaakt?
Lin Ullman – Als ik bij je ben.

7) Wat is je droombaan?
Ik wil heel heel graag orthopedagoog worden. En dan als bijbaan even wat columns schrijven in een leuk tijdschrift. Ontzettend realistisch..

8) Ben je een sloddervos?
Dat is nog zwak uitgedrukt. Ik ben Altijd Alles kwijt.

9) Hoe voel je je op het moment dat je dit schrijft?
Een beetje meuhhh en blij tegelijk. Ik vind bloggen leuk en ik heb geschaatst en dat is ook leuk. Maar morgen wordt een dagje leren, niet zo leuk dus.

10) Wat is de grootste verandering in je leven geweest?
Oh, wat lastig. Ik zou het zo snel niet weten. De overgang van de basisschool van de middelbare school vond ik eigenlijk het meest groot, dat vond ik echt Heel Eng.

11) Welke uitspraak of welk motto is helemaal van toepassing op jou?
”The greatest mistake in life is to be constantly fearing you’ll make one.” Ik ben soms zo snel gestrest en ik pieker soms veel te veel, dat zou ik niet moeten doen..

Omdat heel veel mensen deze tag al eens gehad hebben, ga ik niet nog eens 11 vragen bedenken en die weer aan 11 andere mensen doorgeven. Als je het graag wil mag je natuurlijk altijd mijn vragen invullen, klik hier om ze over te nemen.

7 thoughts on “Tag: 11 questions (deel 2)

  1. Caithlin

    Mooie quote. We zouden ons allemaal echt wat minder zorgen moeten maken trouwens.

    Oh en ik ben ook Altijd Alles kwijt. Dat is een van mijn vele talenten.

Geef een reactie

