Gister..

..was ik op zoek naar een nieuwe theesmaak en vond ik in onze voorraadkast 17 ongeopende doosjes thee.  Nu kan ik de komende 2,5 weken elke dag een andere soort thee drinken, jippie.

..begon ik dus aan mijn eerste theesmaak van de week: Lipton Green Tea Citrus (of iets dergelijks). Kennen jullie die zure gele Napoleonsnoepjes? Dit ruikt precies zo, en het smaakt er ook naar, alleen dan (gelukkig!) wat minder zuur. 

..vond ik mijn oude vertrouwde (althans, de linker, de rechter is nieuw) bodybutters van de Body Shop weer terug. De rechter is kokosgeur – ik heb kokosshampoo, kokoshandcrème, kokosdouchegel.. – en dus heel lekker en de rechter ruikt naar brownies (smaakt er helaas niet naar).

..begon ik te lezen in dit boek. Er zijn maar weinig boeken waarvan ik echt zoiets heb van ‘Wauw, dit is mooi’ en dit is er eentje van. Het is al best een oud (nouja, het is in ieder geval niet de afgelopen twee maanden uitgekomen) boek en waarschijnlijk ben ik ook één van de laatsten die erachterkomt dat Kader best een talentje is.

..maakte ik ook nog even tijd voor een momentje met m’n andere favoriete boek: wiskunde! Met mijn grafische rekenmachine erbij was het feestje compleet.

..besloot ik Voorbeeldige Dochter te spelen en te koken met behulp van de Albert Heijn (klik) en creeërde ik ook een dessertje. Het moet een crèpe/flensje/mini-pannenkoek voorstellen met kaneelijs en gebakken appel (en dat laatste klinkt heel vies maar dat is heel lekker.

Alle foto’s zijn trouwens met mijn telefoon gemaakt, met behulp van de Vignette-app (de Instagram onder de Android-telefoons). Vandaar de niet ontzéttend goede kwaliteit.’

Zo, en nu stap ik de auto in voor een Heel Lang (Rotterdam – Groningen) durend tochtje met de auto door de sneeuw met drie leggings aan. We hebben er zin an!

9 thoughts on “Gister..

  1. whilehavingrum

    Ik vind hoe je je schrijven met je foto’s hebt gecombineerd heel prettig als blog. Leuk allemaal! Fijn weekend!

  2. Bodine

    Ik krijg trek van dat dessert! Ik heb het boek vaak zien liggen maar nooit de moeite genomen te lezen waar het over gaat, ga ik toch maar even doen :)

  3. Myrthe

    Ja, Het Huis van de Moskee is mooi hè! Ik lees nu van hem De Koning en die is ook mooi :)

    En dat toetje klinkt al lekker dus als je zegt dat het vies klinkt is het lekker + lekker = Extreem Lekker. Logisch, duh.

Geef een reactie

