Week 20 – Your top 3 bloggers

Mimimimi. Ik houd niet van kiezen. En zeker niet top 3ën, tenzij het om ijsjessmaken gaat of iets dergelijks. Maar niet bij mensen. Is het ook gewoon goed als ik zeg wie er allemaal in mijn favorieten-lijstje of Bloglovin’ staan? En dan heb ik nog twee categorieën: ‘favorieten – fashion/lifestyle’  en ‘favorieten’. En binnen die laatste categorie vallen mensen die, net als ik, gewoon over hun leven schrijven.

Dus goed, in de eerste categorie vallen ook een aantal blogs waar ik nooit tot nauwelijks reageer, maar waar ik wel heel graag naar kijk. Manon, Femme  en Béracha.

In de tweede categorie zijn er wel meer dan drie, namelijk: Myrthe, Carmen Isabelle  (die trouwens al veel te lang niet heeft geblogd)  en Laura.

Dit zijn er al veel meer dan drie.. zoals al gezegd: ik kan niet zo goed kiezen. En om het nog wat erger te maken wil ik hierbij ook nog even Harmke, Anne en Caithlin noemen, omdat dit blogs zijn die al redelijk lang volg en die ook een favorieten-plaatsje verdienen.

11 thoughts on “Week 20 – Your top 3 bloggers

Geef een reactie

