Tag: 11 questions (deel 1)

Jawel, opnieuw een tag! Dat komt mooi uit, want ik heb het vrij druk de komende dagen en dus niet zoveel tijd om mijn ideeën (die er wel zijn!) van mijn notitieboekje naar mijn blog te verhuizen.  Ik werd getagd door Harmke een aantal dagen geleden.
Oh, en het is deel 1 omdat ik ook door Kim getagd ben. Met andere vragen, naturlich :)

The Rules
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves on their blog.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 questions for the people you tag to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have linked him or her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.” You legitimately have to tag 11 people.

Harmke heeft de volgende dag voor mij (en de andere mensen die ze getagd heeft) bedacht:

1. Wie is je favoriete artiest?
Omdat ik niet zo goed kan kiezen, neem ik er meerdere: Selah Sue, Go Back To The Zoo, The Kooks, First Aid Kit en Birdy zijn mijn favorieten.

2. Wat is de reden waarom je bent gaan bloggen?
Mijn eerste reden was dat mijn zus het deed. Mijn zus was ouder en dus heel cool, dus moest en zou ik het ook doen, haha. Daarna ben ik een tijdje gestopt en zo’n 2,5 jaar geleden heb ik het (met een korte pauze door stomme weblog.nl) weer opgepakt, omdat ik mijn verhalen ergens anders kwijt wilde dan alleen in notitieboekjes.

3. Als je hoort dat je over een uur op vakantie gaat, en je koffer nog moet inpakken. Wat zou je meenemen?
Dat is vrij moeilijk als ik niet weet waar ik heen ga en hoe lang ik ga! Ik kan een hele lijst maken van dingen die ik mee zou nemen maar een kort antwoord is: Te Veel. Mijn koffer zit altijd veel te vol. En zeker als ik niet weet waar ik heenga, dan moet ik heel veel soorten schoenen meenemen, korte én lange broeken. En notitieboekjes en mijn camera moeten uiteraard ook mee.

4. En wat zou je vooral niet meenemen?
Ehm, lastig. Mijn schoolboeken sowieso, het is niet voor niets vakantie. En de mixer en de afstandsbediening van m’n tv ook niet.

5. Wat zou je veranderen aan je lichaam?
Vrij standaard antwoord, maar het mag allemaal wel wat dunner enzo. En als mijn litteken van m’n hartoperatie en van mijn grote moedervlek rechts op mijn zij wegkunnen.. graag.

6. Hutspot of boerenkool?
Hutspot for the win!

7. Hoe zie jij jezelf over 7.5 jaar?
17 + 7,5 = 24,5. Dit vind ik zo moeilijk! Ik weet nog niet eens zeker waar ik ga wonen. Ik twijfel nog tussen Groningen, Utrecht en Amsterdam. Daar woon ik dus ergens, misschien met een vriend, misschien ook niet. Ik hoop dat ik dan net klaar ben met mijn studie en dat ik dan snel een baan zal vinden die er goed bij past.

8. Wat is het vieste/ranzigste/gruwelijkste eten, wat je ooit gegeten hebt?
Ik heb in Londen in een Thais restaurant (het was veel te chique voor mij en er waren welgeteld 5 gasten) bamboe gegeten. Geroosterde bamboe. Geen aanrader. Als je het toch wil proberen, doe het dan op de goedkope manier: Pluk wat bladeren van een laurier en strooi er een zo vies mogelijk sausje overheen.

9. Wat is je favoriete kleur nagellak?
Rood, donkerrood, turquoise en zwart (eventueel met glitters).

10. Wat is het verschrikkelijkste kledingstuk wat je ooit gekocht/gedragen hebt?
Zeg maar, alle kleren die ik gekocht heb in de maand dat ik net kleedgeld had. Dat viel zeg maar samen met mijn periode met heel veel mascara (het welbekende spinnenpootjes-effect) en mislukte eyeliner. De kleding was ook net iets té felgekleurd allemaal. 

11. Wat is je favoriete hobby?
Zingen en pianospelen. Tegelijk dan, hè ;) Daar word ik gewoon altijd heel vrolijk van, lekker door het huis galmen (het liefst als niemand thuis is.

En ook ik geef de tag door! Ik tag de volgende elf mensen: CarmenMarlous, Linda, Isabelle, Anne, Myrthe, LauraSaskia, Bodine, Lisanne en Kinga.

Mijn vragen:

1. Als je je naam zou mogen veranderen, hoe zou je jezelf noemen?
2. Je hebt een reis gewonnen, twee weken naar Spanje óf Zweden. Wat kies je?
3. Wat was het laatste smsje dat je kreeg en van wie was dat?
4. Wat staat er nu (niet vals spelen!) onder CTRL + V bij jou? En waarom, uiteraard.
5. Heb je een spaarvarken/spaarschildpad/spaarhond/spaar___ en zit er veel in?
6. Wat is je alleralleralleráller lievelingsfilm?
7. Zou je liever één Design-kledingstuk willen krijgen of een waardebon van 2000 euro bij de Monki , Zara of H&M?
8. Wat voor kleur sokken draag je nu?
9. Hoe klinkt jouw wekker?
10. Wat is je favoriete kledingstuk?
11. Wat voor studie doe je nu of wat wil je na je middelbare school gaan studeren?

8 thoughts on “Tag: 11 questions (deel 1)

  1. Marlous

    Bedankt voor je tag! Haha ik heb het altijd zo druk dat ik dit soort dingen vergeet. Maar ik vind het wel leuke vragen dus mocht ik tijd hebben dan zal ik hem invullen :)

  2. Stéphanie

    Leuk! Ik pak ook altijd teveel in als ik op vakantie ga. Vorig jaar heb ik meer als de helft niet aangehad. Dat kwam vooral doordat ik geen rekening had gehouden met het verplichte shirt dat ik vijf dagen in de week aan moest, maar toch.. ;).

  3. Lisanne

    Dankjewel!! Ik kies een paar vragen uit omdat ik door meer dan 12 mensen getagd ben nu, dus de leuksten kies ik uit, goed? Morgen staat de post online! :-)

Geef een reactie

