ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Ik heb deze tag al bij een aantal mensen gezien (geen idee of hij overal precies hetzelfde was, maar deze vond ik op de blog van Soesja), ik vond hem leuk én ik vond het wel weer eens tijd om een tag te ‘doen’ (zeg je dat zo?). Dus hierbij!

Age: 17 jaar.
Best friend: Ik heb meerdere vriendinnen, die ik niet allemaal bij de naam ga noemen. Als je mij op facebook op twitter als vriendje hebt/mij volgt (dat zijn niet erg veel mensen volgens mij) weet je dit wel ongeveer, maar ik weet niet zeker of mijn vriendinnen het waarderen als ik hun namen op internet zet.
Chore you hate: Stofzuigen! Ik kan écht niet tegen het geluid, vreselijk.
Dreamhouse: Een mooi houten huis met een grote tuin erbij met konijnen en leuke boompjes en bloemetjes. Wel op fiets/ov-afstand van een grotere stad als Utrecht of Amsterdam.
Essential start of your day: Ontbijten. Zodra ik uit bed kom heb ik ontzettend honger (meestal dan) en moet ik dus ook wel wat eten. Douchen doe ik nooit ’s ochtends, omdat ik vrijwel altijd laat en gehaast ben.
Favorite color: Groen en turquoise.
Gold or silver: Eh, allebei? Ik vind zilver mooi bij grijs/zwarte kleding en goud mooier bij bruintinten.
Height: Ongeveer 1 meter en 65 centimeter.
Instruments I play: Ik speel piano en ik leer mezelf beetje bij beetje gitaar. Tot mijn 11e heb ik viool gespeeld, maar dat vond ik ineens niet meer leuk.
Job Title (most recent): Mijn baantje bij de Hema was maar van korte duur (ik was het snel zat om steeds 35 minuten te moeten reizen met de bus en de metro voordat ik er eindelijk was) en daarna heb ik nog een tijdje als oppas gewerkt, maar dat doe ik nu ook niet heel vaak meer. Ik wil wel een baantje, maar ik weet niet zo goed waar en hoe en hoe ik dan met mijn tijd moet omgaan, want ik doe nogal veel
Kids: Slechts 20, van 12 verschillende vaders. Geen dus.
Life is incomplete without: Familie, vriendinnen, muziek, schrijven, lezen en – last but not least – eten.
Music that you always listen to: Zo even mijn top 10 op LastFM: Florence + the Machine, Selah Sue, Ed Sheeran, The Kooks, Birdy, Ellie Goulding, Mumford & Sons, Two Door Cinema Club en Ben l’Oncle Soul.
Reason to smile: Mijn familie (vooral mijn zussen, omdat ik die niet héel vaak zie) en mijn vriendinnen. En van schrijven en fijne muziek word ik over het algemeen ook heel blij.
Nickname: Meestal gewoon An(n). Door mijn zussen wordt ik ook vaak Anniepannie genoemd.. Geen woorden voor.
Overnight hospital stays: Een paar keer. Bij mijn geboorte had ik een hartafwijking (de wand tussen de twee boezems en kamers ontbrak) en dus lag ik als baby’tje een aantal nachten in het ziekenhuis. Ook had ik een enorme moedervlek op mijn zij waar kanker in kon ontstaan, dus lag ik als 3-jarige weer even in het ziekenhuis. Maar ik kan me er niet veel van herinneren dus erg getraumatiseerd ben ik niet.
Phobias or fears: De angst dat mijn ouders, mijn zussen of een goede vriendin doodgaat en ik heb vrij veel last van faalangst op school. Maar dat laatste is wel iets minder erg dan het eerste.
Quote from a movie: Geen idee! Ik ken veel mooie quotes en films maar ik kan zo even geen geweldige quote uit een film bedenken.
Siblings: Ik heb twee zussen.
Time you wake up: Mijn wekker gaat doordeweeks om 7 uur, maar opstaan doe ik meestal pas om kwart voor 8. Wat resulteert in naar de badkamer sprinten, iets aandoen wat er leuk uitziet, ontbijt naar binnen proppen en heel snel fietsen. In het weekend zet ik meestal mijn wekker om 11 uur, anders kan ik tot 2 uur blijven slapen en dat vind ik zo’n zonde van mijn dag.
Underwear: Ben benieuwd wie dit interesseert.. maar meestal van de Hunkemöller.
Very important date this year: Mijn 18e verjaardag (in december), de dag waarop ik overga naar 6 gymnasium, de zomervakantie en de voorjaarsvakantie: Berlijn!
Worst habit: Ik kom altijd overal te laat en ik vergeet altijd alles. Ik ben perfectionistisch en chaotisch tegelijk.. blijkbaar kan dat.
X-ray’s you’ve had done: Eh, opnieuw geen idee. Oja, van mijn tanden/kaak. Voor mijn beugel die er inmiddels alweer driekwart jaar uit is.
Yummy food you make: Ik kom niet heel veel verder dan rijst, spaghetti, pannenkoeken en taarten/cupcakes..
Zoo animal: Olifant!

12 thoughts on “ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

  1. Myrthe

    Haha in sommige dingen zijn wij zó hetzelfde en in andere dingen juist zó anders. (Het leven-is-pas-compleet-met-lijstje, versus het ‘ik ben altijd te laat’ want ik ben ALTIJD te vroeg)

  2. Linda

    Ik volg je met bloglovin’ hoor, maar ik kon het niet vinden op je site! Wat leuk dat je me weer volgt. En thanks voor de lieve reactie! x

  3. Linda

    Heee. Ja, je had gelijk, ik was eerst van die andere blog, maar niemand wist dat ik die blog had enzo en dat wilde ik niet meer. Dus toen heb ik die verwijderd en ben ik opnieuw begonnen en nu weet iedereen het gewoon. Ik heb je reactie even verwijderd hoor, omdat anders iedereen het alsnog weet, haha! Vat dat maar niet persoonlijk op. Ik volg je iig weer ♥

Geef een reactie

