Ik leef nog!

Jawel, jawel. Half bewusteloos weliswaar, maar er is nog enig teken van leven zichtbaar (oke, grapje).

Wat ik de afgelopen week deed? Ik leerde heel veel wiskunde en kunstgeschiedenis, met zeer goede gevolgen (twee 8’en behaald, yes!), ik maakte zoveel foto’s dat de batterij van mijn camera nu opgeladen moet worden, ik stond een half uur vast omdat ik probeerde mijn eigen sleutel in mijn moeders fiets te steken ; wat niet werkte (en een man die mij iets te graag thuis wilde brengen met z’n prachtige autootje), ik crosste door Gouda in het knalgele autootje, wel met rijinstructeur (die naast rijinstructeur ook cipier is, oh oh), maar toch.

En, pluspunt der pluspunten: vanmiddag kreeg ik zeer leuke (en domme) vraag van mijn moeder. ‘An, wat zou je liever willen: in de voorjaarsvakantie naar Berlijn of naar Texel?’ Gezien ik al zo’n drie maanden schreeuw dat ik naar Berlijn wil was de keuze snel gemaakt. Berlijn it is! Ik heb er echt superveel zin in, en als iemand nog leuke adresjes heeft.. Ik hoor het zeer graag!

4211415666_03eedbee9b_large

8 thoughts on “Ik leef nog!

  1. Anke

    Ik was in november een weekendje in Berlijn! Mooie stad, alleen om gewoon rond te lopen al. Ik zou er zo nog wel eens heen willen. Voor tips kan je misschien even op mijn blog kijken, bij de berichten en comments op “Berlin calling” en “Music Monday” (#17, Peter Fox). Wie weet heb je er wat aan :)

  2. Harmke

    Hoe kun je Berlijn verkiezen boven Texel? Grapje! Gefeliciteerd met je 8’en. Ik heb nog nooit een 8 gehaald voor wiskunde, helaas.

Geef een reactie

