Week 18 – A picture of what you wore this week

Niet al te speciale foto’s op een prachtige locatie: ik heb immers geen fashionblog. Maar dit is wat ik vandaag aanhad:

Het shirtje is van de Urban Outfitters, wat ik al liet zien in mijn blogje over Antwerpen. De broek (die je nauwelijks ziet, maar het is een simpele zwarte skinny) is van de H&M.

Het zogenoemde heiligenarmbandje is van een marktje in Apeldoorn (ik ben niet gelovig ofzo, ik vind zulke armbandjes gewoon leuk) en het groene armbandje is – hoe kan het ook anders – van de H&M.

En ik droeg er – verrassing, verrassing! – ook nog schoenen bij. Anders vond ik het zo koud, slechts op sokken (voor het geval je het wilde weten: ik had vandaag zwarte sokken aan met roze bloemetjes). Deze schoenen zijn mijn állerbeste vrienden (op lieve camera en ipod na) en heb ik gekocht bij New Look.

10 thoughts on “Week 18 – A picture of what you wore this week

Geef een reactie

