En dit en dat en zus en zo en jaaa

Wiskunde snap ik – voor nu, hoe dat morgen op de toets gaat weet ik nog zo net niet – en mijn docente tekenen heeft alvast gezegd dat de helft van de vragen uit het oude examen van 2008 komt en wat voor afbeeldingen er in de toets komen waardoor ik de helft van de toets al goed heb als ik zes examenvragen uit m’n hoofd leer. Waarom ze dat zegt snap ik ook niet, maar heel erg vind ik het niet. 

Mochten jullie je toevallig nog afvragen waarom er al zo lang niets heb gedaan met de 30 week challenge: deze week moest je een foto van je outfit laten zien.. 1) Mijn outfits zijn vaak niet ontzettend spectaculair (ik heb dan ook geen fashionblog) en 2) ik maak dus ook nooit foto’s van outfits en 3) daar had ik de afgelopen dagen niet zoveel tijd voor.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen, want ik heb dus niet zo’n spannend leven. Voor het geval jullie ook zo’n zware school/studeer/werkweek hebben, hier wat opvrolijkmateriaal:

Zo. En nu ga ik even examenvragen uit mijn hoofd leren en tussendoor Glee, New Girl en Modern Family kijken. Drukke avond altijd, dinsdag. En dan tussendoor nog even de waterkoker aanzetten (dit keer doe ik eerst de stekker erin, dan gaat het vast sneller) en aardbeien (goed van mij) en koekjes (iets slechter van mij) eten. Multitasking zoals u nog nooit gezien heeft.

 

9 thoughts on “En dit en dat en zus en zo en jaaa

  1. Lin

    Ik zoek een baantje en natuurlijk wil ik er eentje vinden. Maar van mezelf is mijn voornemen geslaagd als ik gesolliciteerd heb en mijn best heb gedaan. Als ik dan nergens aangenomen wordt, kan ik er ook niets doen. Zo bedoelde ik het dus, niet dat ik geen baantje wil vinden! ;) ♥

  2. Lin

    Wat prettig als je precies weet wat je moet leren! Ik heb volgende week mijn studie-tot-ik-erbij-neerval-week. Succes met leren! ♥

Geef een reactie

