Tien dingen die ik nu liever zou doen dan kunstgeschiedenis leren

Allereerst: ik vind het ronduit gemeen dat leraren zoveel toetsen opgeven dat je in de vakantie (definitie van vakantie: periode van een aantal dagen waarin je vrij bent en niet hoeft te werken. Hieruit maak ík op dat ik dus NIETS hoef uit te voeren in deze periode. Sommige mensen denken hier blijkbaar anders over) al moet beginnen met leren. Vakanties zijn ervoor uitgevonden om een aantal weken rust te hebben. Misschien is rust voor een aantal mensen gelijk aan kunstgeschiedenis en wiskundige formules: voor mij niet. Goed:

– De nieuwe McFlurry brownie uitproberen. Het is ijs en brownie in één. Can it get any better?
– Minstens vijfmiljard keer achter elkaar naar dit liedje luisteren.
– Just Dance op de Wii tot ik erbij neerval (test het eens uit, je wordt er dood en dood en doodmoe van).
– Een taart bakken. Waarom niet?
– M’n kledingkast opruimen (moet je nagaan hoe dol ik ben op kunstgeschiedenis).
– Foto’s maken van alles wat ik om me heen zie.
– Gilmore Girls/_____ (vul in) seizoen 1 t/m ___ (vul maximaal aantal seizoenen in) kijken.
– Asos, Topshop en Zara online afzoeken tot ik hét/dé perfecte jurkje, broek, schoenen, tas heb gevonden.
– Weheartit-en.
– Het hele Wie Is De Mol-forum afspitten op zoek naar goede hints.

Zijn jullie nog optimaal aan het genieten van de vakantie of moeten jullie ook al leren?

13 thoughts on “Tien dingen die ik nu liever zou doen dan kunstgeschiedenis leren

  1. Mirthe

    Helaas moet ik ook al leren. En het kost me veel moeite. mmmm. Ik zou ook wel graag die McFlurry uit willen proberen, en het wie is de mol forum helemaal lezen, maar helaas.

  2. Myrthe

    Kijk, ik zou dus ook moeten leren maar ik doe al die dingen die jij daarboven hebt opgenoemd. Minus McFlurry Brownie, bij gebrek aan motivatie om naar buiten te gaan.

  3. Mandy

    Ik zou eigenlijk moeten leren en huiswerk moeten maken. Het is een stapel, niet normaal hoog. Maar ook ik ben van mening dat in de vakantie je ook echt vakantie hebt. Dus die stapel moet nog even op zich laten wachten. En ja, daar krijg ik waarschijnlijk spijt van dat ik zo laat begon…

  4. Lauradenkt

    Ja, maar dat zal helaas op de universiteit meestal ook zo zijn, dat als je vakantie hebt, dat je dan ook moet leren (ligt er overigens wel aan op welke universiteit je zit, maar helaas is dat op de mijne zo).

  5. EsZ

    Mocht ik maar aan huiswerk! Dat zou betekenen dat ik nog op school zat en dus vakantie had en dus niet hoefde te werken.. Ruilen? ;)

  6. Anne

    DIngen die ik mezelf ook zo zie doen in een situatie als deze. Leraren schijnen niet te begrijpen dat we zo al weer zat van school zijn voordat het hele gebeuren weer gaat beginnen. En just dance is leuk!

  7. Lin

    Eigenlijk moet ik wel leren ja. Maar ik ben heel goed in uitstelgedrag. En dan bedoel ik écht heel goed. Ik roep al drie dagen: oh, morgen ga ik echt iets doen! En tot nu toe heb ik nog helemaal niets gedaan. Maar morgen ga ik echt iets doen, haha ♥

Geef een reactie

