Muzikale favorietjes à ce moment

Pascal Pinon – I Wrote A Song
Volgens mij zijn deze twee meisjes IJslands, ze hebben namelijk een liedje wat zo heet: En þú varst ævintýr. Volgens Google Translate betekent dat ‘Maar u was ævintýr‘. Handig he, Google Translate..

Florence + the Machine – Lover to lover
Tsja wat valt hier over te zeggen? Niet veel. Maar als je toch bezig bent, luister dan gelijk even naar Only if for a night, mijn tweede favoriete liedje van Florence and the Machine (van het nieuwste album dan).

 First Aid Kit – Waltz For Richard
Ik kan toch niet zomaar een paar youtubefilmpjes neerzetten en First Aid Kit er niet bij zetten? Nee, precies. Vandaar.
 

 Birdy – Be Free Mes excuses voor het slechte geluid en de niet al te beste kwaliteit, maar veel beter was niet te vinden. Volgens mij is dit liedje niet echt officieel uitgegeven ofzo, want er zijn niet echt goede versies te vinden. Neemt niet weg dat het geen prachtig liedje is.

5 thoughts on “Muzikale favorietjes à ce moment

  1. laura

    birdy en florence and the machine staan echt op repeat in mijn muziek lijst:)
    pascal pinon & first aid kit zijn ook super leuk! eerst vond ik first aid kit wel een beetje raar maar na nog een keer afspelen ben ik er helemaal gek van.

Geef een reactie

