l’Anvers

Gister ben ik – door storm en regen – naar Antwerpen gegaan. Antwerpen is echt een heel erg leuke stad, alleen iets minder leuk als het windkracht 10 is en de regen naar beneden stroomt. Vooral als het restaurant tien minuutjes lopen is vanaf het centrum. Le résultat: doorweekte sokken. Mais bien, toch was het leuk.

Uiteraard had ik mijn zakcentjes gespaard met als plan deze uit te geven in de Forever 21. Teleurstelling: de Forever 21 was écht niet leuk. Heel C&A-erig (niks tegen de C&A hoor, alleen niet mijn ideale winkel waar mijn hele garderobe uit bestaat). Dus ja. Gelukkig was daar mijn vriend, die ik al eens ontmoet had in Londen. We hadden elkaar alweer zeven maanden niet gezien, maar onze relatie was zeer zeker niet verslechterd. Jawel, we hebben het over mijn vriend Urban Outfitters. Normaal heb ik als arme scholier hier geen geld voor, maar er was sale! Véeeel sale. Me likes! Alle aankopen hieronder zijn dan ook van de Urban Outfitters.

Allereerst dit jasje. Mag ik er even bij roepen dat hij eerst 95 euro was en dat ik hem voor 39 euro heb gekocht? Vind ik leuk. Verder vind ik de kleur heel mooi en ik vind het ook leuk dat hij oversized is (hoewel hij er oversizeder uitziet op de foto dan  als ik hem aanheb). Une aankoop très bien!

Verder kocht ik een landkaart. Stel nou dat ik verdwaal tijdens mijn wereldreis die ooit later ergens gaat plaatsvinden, dan heb ik altijd mijn kaart. Okee, daar is hij niet echt goed voor, maar hij stond zo leuk in mijn kamer met die lampjes. En voor 4 euro..

Ook kocht ik een kanten shirtje. Deze was ook in de sale van 45 voor 19 euro: jippie! Een kanten shirtje stond al lang op mijn verlanglijstje, dus ik zag geen reden hem niet te kopen.

En als laatste, heel milieubewust, een soort waterflesje. Nu hoef ik dus geen plastic flesjes meer te kopen én bloemetjes staan veel leuker dan ‘C1000’, al zeg ik het zelf. Win-winsituatie!

Hoewel ik niet extreem veel heb gekocht,  heb ik toch de Belgische economie weer flink gestimuleerd. Zijn jullie weleens in Antwerpen geweest?

12 thoughts on “l’Anvers

  1. EsZ

    Oeh die fles is leuk, evenals de landkaart! :) Ik ben ooit een weekendje in Antwerpen geweest, met mijn ex, ik heb daar een superleuke tijd gehad. Mooie stad inderdaad, ik zou graag eens teruggaan.

  2. Jan

    Ah leuk!
    Ik was er vorige week (2 weken geleden?) ook,
    vond het echt super,
    ik had gelukkig wel wat beter weer, maar al met al ben je zo te zien wel goed geslaagd!
    Die landkaart en die jas zijn leuk!

  3. Mandy

    Met regen en windkracht 10 is geen een stadje leuk. Maar gelukkig heb je het toch naar je zin gehad.. Dat jasje is gaaf!

  4. Caithlin

    Ik ben laatst voor het eerst in Antwerpen geweest, heerlijke stad! Maar ik was helemaal vergeten dat ze een Urban Outfitters hadden! Aargh. Nu moet ik wel terug, dat is één van mijn favoriete winkels :)

  5. Lin

    Leuke spullen heb je gekocht! Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest (hooguit een keer op het station om vervolgens in de volgende trein te stappen, maar dat telt niet). ♥

  6. Anne

    Aah leuke dingen! Urban outfitters is leeeuk! Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest maar ik wil er héél graag een keertje naartoe!

  7. Stéphanie

    Leuke dingen heb je gekocht! Ik moet zeggen dat ik de Forever21 ook wat betreft kleding een beetje saai vind. En nog duur ook dan, voor hoe het eruit ziet. Maar je moet de ondergoed afdeling eens bekijken. Ik vind dat ze echt heel fijn ondergoed verkopen, dus daar ga ik altijd even langs!

  8. Laura

    Ik ben een paar weken geleden nog geweest!
    Hoewel ik zelf ook geen c&a fan ben vind ik forever21 wel leuk, iedereen zo zijn eigen smaak:)
    X

  9. Danique

    Leuke aankoopjes. Ik vind je kaart erg tof! Ik ben helaas nooit verder gekomen dan het station in Antwerpen. Maar ehh, die is in elk geval al mooi!

Geef een reactie

