Op de eerste dag van 2012..

Begon ik uiteraard met vuurwerk afsteken. Of ja, sterretjes.  Vervolgens maakte ik foto’s van vuurwerk, wat nog vrij lastig was.

Sliep ik heeeeel lang en at ik als ontbijt een cracker met hagelslag.

Maakte ik de volgende foto:

Zat ik in een trein met groene stoelen richting di oma (volgens mij zijn er vrij weinig mensen die op nieuwjaarsdag niet de familie afreizen).

Zag ik deze schattige elanden-beker-warmhouders (dat is vanaf.. NU een woord) in de Libelle die ik altijd lees bij mijn oma.

En stak ik kaarsjes aan omdat het er om half vijf al uitzag alsof het tien uur ’s avonds was. Om kwart voor twee was het trouwens ook al donker.

Hoe begonnen jullie het nieuwe jaar?

9 thoughts on “Op de eerste dag van 2012..

  1. Lin

    Ik begon het nieuwe jaar ook heel goed :) Dankjewel voor je lieve complimentje, want dat shirtje wat jij leuk vindt, heb ik zelf gemaakt ♥

  2. Tessa

    Haha, inderdaad, ik ging ook zoals gewoonlijk naar familie, maar mijn dag begon pas om 15.00 uur, want het grootste deel van de dag heb ik geslapen, ook lekker!

  3. Anne

    Je foto’s worden steeds mooier zeg! Jij hebt een lekkere oudjaarsdag gehad, en inderdaad, familiebezoekjes zijn standaard volgens mij.

Geef een reactie

