Bijna 2012

Mijn oud en nieuw zal dit jaar niet zo spectaculair worden. Gezien ik net weer een beetje aan het opknappen ben -de helft van mijn vakantie met hoge koorts in bed gelegen, snappen jullie meteen waarom er niet zoveel blogpostjes waren – Β en nog aan de antibiotica zit kan ik niet eens champagne drinken om het nieuwe jaar in te luiden. Gelukkig heb ik sowieso vrij weinig met oud en nieuw en kan al het vuurwerk me wel gestolen worden. Behalve de sterretjes, natuurlijk.

Wat ik wel heb om een feestelijk nieuwjaar te hebben: een jurkje! Voor 8 (!!!!) euro in de sale bij de H&M gekocht, daar word ik nou blij van!

Ik wil jullie allemaal een hele gezellige/leuke oudjaarsavond hebben met familie en/of vrienden en een ontzettend goed 2012!

6 thoughts on “Bijna 2012

  1. Lin

    Die leuke avond is gelukt! Balen dat je ziek was hoor, maar het sterretjesjurkje maakt het dan toch een beetje goed β™₯

Geef een reactie

