Waarover ik eigenlijk blog

Mijn blog samengevat (volgens de zoektermen):  stad, bureaubladachtergrond zeehond, olifanten+oorbellen, beautybloggeroorlog, scandinavische kussens, cavia in shock (????), cavia uit laten (deel 2: ????), cavia’s (deel 3: ???) muzieksmaak Maria Mena,  First Aid Kit Paradiso, dremas and faeters.

Als je dit zo leest ben ik een alternatieve blogger die erg van zeehonden  houdt  en daarom bureaubladachtergronden van zeehonden ontwerpt. Verder ben ik dol op oorlog en al helemaal als hier beautybloggers bij betrokken zijn, heb ik een leuke (vind ik dan, he) muzieksmaak én – als kers op de prachtige taart – blog ik ontzettend vaak over cavia’s. Ook heb ik een te moeilijke blognaam of bestaat de naam van mijn blog uit te veel moeilijke woorden. Of de meeste mensen die mijn blog googlen hebben erg veel haast.

Ik heb het zelf even gemist, maar hoe vaak heb ik geblogd over mijn cavia die ik een shock is beland (kan dat?) en die ik eens even lekker een rondje ga uitlaten? Hoe vaak heb ik überhaupt geblogd over cavia’s? Laten we dan gelijk even één misverstand uit de wereld helpen: ik heb geen cavia
(Wel twee cavia’s gehad trouwens, waarvan één ontzettend gemene agressieve – misschien vandaar: cavia in shock? Hoe weten jullie dat?).

12 thoughts on “Waarover ik eigenlijk blog

  1. skeleton

    Ik heb : goudvis ontvoerd amsterdam, kerstfoto’s james franco, moet ik een bericht naar mijn vriendin eindigen met liefs?…Maar jouw cavia’s overstijgen alles haha.

  2. Annemijn

    @Jolien: Bij WordPress staan ze standaard bij ‘dashboard’. Maar bij weblog was dat nooit zo en bij blogspot staat het er volgens mij ook niet..

Geef een reactie

