Week 16 – If the world would end tomorrow what would you do with your remaining time on earth?

Oh, ja. Ehm. Ja.  Dit zijn van die vervelende interviewvragen waar ik nooit een antwoord op heb (niet dat iemand ooit een interview bij me heeft afgenomen, maar hee, het gaat om het idee).
We kunnen natuurlijk het meest extreme scenario nemen: ik bestel tickets voor over de wereld voor de hele familie en vriendinnen, we reizen met z’n allen Zuid-Afrika (ik knuffel wat olifantjes), Australië (ik word niet opgegeten door een haai) en New York (ik koop heel m’n spaarrekening leeg, geld is vast niet meer nodig in het hiernamaals en leuke truien en jurkjes zijn altijd handig toch?) af en we doen dan gewoon even dat de vliegreizen maximaal 1 uur duren, anders is je laatste dag één en al vliegreis.  Goed; ietwat ongeloofwaardig misschien; ik denk niet dat ik vandaag het geld zou hebben om deze reizen te maken.
Iets geloofwaardiger scenario:  ik zou gaan autorijden. Nog nooit gedaan namelijk en het lijkt me écht heel vet. Geen idee waarom, maar de autootjes in Legoland waren (en zijn) al geweldig, dus een echte auto al helemaal. Verder zal ik heel veel tijd doorbrengen met m’n gezin en m’n beste vriendinnen. Gewoon praten, cabaret kijken (mijn zus en ik kunnen sommige shows geheel nadoen, haha) en musiceren (lees: gitaar en piano spelen en heel hard zingen. Geen stukken à la Schumann componeren).
Wat zouden jullie doen als je nog maar één dag te leven had?

5 thoughts on “Week 16 – If the world would end tomorrow what would you do with your remaining time on earth?

  1. Jolien

    Ik zou willen samenzijn met alle mensen die ik graag zie en samen lekker eten en praten. Maar ik zou vooral panikeren en huilen denk ik :D

  2. Kinga

    Mijn dag zou er vergelijkbaar uitzien: gewoon gezellig met vrienden en familie, bij een week zou ik inderdaad ook gaan voor veel reizen!

Geef een reactie

