Week 15 – Something you do to feel better

– Nieuwe muziek zoeken en ontdekken en heel veel luisteren tot je het weer zat bent en dan weer van voor af aan beginnen.
– Koekjes/cakejes bakken en die allemaal (op een aantal na) zelf opeten.
– Zingen, pianospelen. Liefst als ik alleen thuis ben en dan vooral lekker hard.- Gilmore Girls/Gossip Girl/Grey’s Anatomy/Glee kijken. Wauw, ik houd van series die beginnen met de letter G.

Tumblr_lsdcu4m3a41qaze23o1_500_large
– Hardlopen. Als ik dit een jaar geleden had gezegd had ik mezelf keihard uitgelachen, maar nu vind ik hardlopen fijn.
– Vrolijke muziek luisteren, zo hard mogelijk.
– Tumblr!
– Cabaret kijken. Liefst met mijn zus, maar gezien die in Utrecht woont is dat niet altijd mogelijk. We kennen het grootste deel van de leukste (naar onze mening) cabaretshows uit ons hoofd.. Maakt het niet minder om naar te kijken!

6 thoughts on “Week 15 – Something you do to feel better

Geef een reactie

