Dingen die fijn zijn #2

Kaarsjes in je kamer. Ze staan zo gezellig en zijn lekker warm (al voel je dat niet van drie meter afstand, maar dat geeft niet) en geven zo’n fijn kerstig/winters gevoel.

Een verzameling Gilmore Girls-seizoenen. Perfect voor luie weekenden in combinatie met thee en digestivekoekjes (#1 favourite koekje) of uitziekdagen. Ik houd van Rory en Lorelai.

Een minikerstboompje in je kamer. Voor het versterken van het kerstige/winterse gevoel. Gezien de sneeuw ontbreekt is er meer nodig om dit gevoel te creëren.

Plannen maken om mijn bijzettafeltje/kastje turquoise te verven. Waarschijnlijk wordt het toefje (wie heeft die namen bedacht? ‘Hoi, ik ben directeur van de Rabobank.’ ‘Oh hee, hallo, ik ben verfnaambedenker voor Histor. Nee.), misschien nog iets anders wat iets meer naar groen neigt.

Herinneringen die dit metrokaartje met zich meebrengt. Als ik nu een bestemming mocht uitkiezen om direct naartoe te gaan: Londen it is, for sure.

.

Deze snoepjes, me loves! Ik heb ervoor gevochten tijdens het jaarlijkse Sinterklaasdobbelspel en ze zijn het waard hoor, echt.

De Jip en Janneke-lijn van de Hema.  Ook deze heb ik gister verzameld tijdens het Sinterklaasdobbelspel (wat een woord) en zijn een goede toevoeging aan mijn verzameling Jip en Jannekespullen, naast mijn Takkie-kladblok, -pen en -spiegeltje.

9 thoughts on “Dingen die fijn zijn #2

Geef een reactie

