Files, altijd genieten

Zojuist heb ik ontdekt dat ik kan bloggen vanaf mijn nieuwe telefoon: ideaal als je zo’n druk leven hebt als ik (grapje)!
Momenteel bevind ik mij in de file op de a12, op de terugweg van een middagje worteltjestaart eten bij mijn (bijna) jarige schwester die vandaag haar verjaardag vierde.
Met een avondje nog meer eten (verlate sinterklaasviering met vriendinnen) in het vooruitzicht is mijn calorierijke weekend compleet, dat morgen een dag vol Franse woordjes, Latijnse grammatica en betogen schrijven wordt vergeten we maar eventjes.
Gezien we nu, om de file te ontwijken, een soort sightseeingtour door een of ander zuidhollands dorpje met veel hobbelwegen en bochten doen ben ik genoodzaakt te stoppen te bloggen in verband met misselijkheid.
Fijn weekend iedereen! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Tumblr_lkzejsfopl1qarkcco1_500_large

Bron: weheartit.com

7 thoughts on “Files, altijd genieten

  1. EsZ

    Mag toch hopen dat jij niet degene was die reed? ;) Het weekend is bijna weer voorbij en ik kan vol trots zeggen dat ik weinig bijzonders gedaan heb, but I loved it :)

  2. whilehavingrum

    Haha nice! Bloggen en rijden, goede zaak. ;)
    Ik ga morgen even Amsterdam gedag zeggen en dan met name het Madame Tusseauds.

Geef een reactie

