Week 14 – Provide pictures of 5 celebrity crushes

Tumblr_lh090l8biv1qbt08go1_500_large

Rupert Grint! Er zijn veel mensen die hem verschrikkelijk vinden, maar ik hoor hier niet bij. Ik vind hem echt een schatje. Wie kick the ginger-day (ja, het bestaat echt.. wereld?!) heeft bedacht wist vast niet van zijn bestaan af.

Tumblr_ldoz9yyxz21qbnmjko1_500_large

Adam Brody. Na één the O.C-aflevering was het al duidelijk. Ik ben trouwens niet zo iemand die alleen series/films kijkt omdat er leuke personen inzitten. Eigenlijk valt het me meestal na de film/aflevering, als ik hem IMBD (dat is vanaf nu een werkwoord), pas op dat er eigenlijk best leuke mannen inzaten. Goede reden om elke film/serie minstens drie keer te kijken.

307934_2234694380823_1051849254_2568202_613657615_n_large

Robert Pattinson. Weer iemand wiens voornaam met een R begint.. is het een teken? Als Edward Cullen mag hij zich diep onder de grond verstoppen, maar toen hij in Remember Me zijn zusje verdedigde (en okee, toen hij lachte eigenlijk) mocht hij op het lijstje met mensen met wie ik direct zo willen trouwen.

Jnw6wr363qbburhdsaoe21ewo1_500_large

Milo Ventimiglia. Als diehard Gilmore Girls-volger kan ik hem natuurlijk niet uit dit lijstje weglaten. Als ik eerlijk ben vind ik Rory en Jess ook veel leuker dan Rory en Dean, ik vind Dean wel lief maar een beetje een claimer.

14uz5fr_large

En last but not least: ik heb een stiekeme zogenaamde girl crush op Sky Ferreira. Ik bedoel, haar haren! Kunnen die morgen aan mijn hoofd vastzitten, alsjeblieft?

11 thoughts on “Week 14 – Provide pictures of 5 celebrity crushes

  1. Carmen

    Jaaa, Rupert Grint is zo’n cutie! In Lego House van Ed Sheeran, wauw ♥_♥ En Robert Pattinson is inderdaad heeel leuk in Remember Me! Hihi.

  2. whilehavingrum

    Adam, Milo, Robert, zeker mee eens. You’ve got taste.
    Maar helaas heeft nog geen ene gingerhair mijn hart veroverd.

Geef een reactie

