First Aid Kit

Gisteravond om kwart over zeven reed ik (goed, papa) met 20 km p/u over de snelweg richting Amsterdam. Precies: 20 km p/u en kwart over zeven, terwijl het concert om half 8 zou te beginnen. Het duurde dus even, maar om kwart voor 8 stond ik toch echt in Paradiso naar het volgende te luisteren:

Let vooral op het headbangen!

Filmpjes zijn niet door mij gemaakt, ik heb ze gewoon op YouTube gevonden.

Het was wel een beetje kort –  het duurde maar vijf kwartier waarvan ik dus een kwartier had gemist – maar ik vond het echt heel erg leuk en ze zijn ook goed en aardig live. Woehoe!

3 thoughts on “First Aid Kit

  1. Linda

    Wat leuk dat je naar dat concert bent geweest. Dat is wel heel kort voor een concert trouwens, maar who cares als het leuk was ;) Dankje trouwens voor je ontzettend lieve complimentje! Het lijkt mij ook ontzettend leuk om columns te schrijven, of journalist te worden, of bij een groot modetijdschrift te werken ;) ♥

Geef een reactie

