Jarig!

Tumblr_lfpfb2qwwv1qfalt7o1_500_largeEindelijk is het zover: ik ben jarig! Op deze mooie woensdag ben ik 17 jaar geworden. Helaas valt mijn verjaardag in een ietwat ongelukkige week met een wiskunde repetitie, zo’n 3453453 Franse woordjes en een fijn schoolexamen geschiedenis om op mijn verjaardag te leren, maar vrijdag zal ik mijn verjaardag en het einde van deze week vieren met vriendinnen. Van mijn ouders heb ik alvast deze telefoonย gekregen en van mijn zussen zal ik dit weekend cadeautjes ontvangen. Happy birthday to me!

14 thoughts on “Jarig!

Geef een reactie

