Zo deprimerend dat ik geen titel weet

In mijn weekend heb ik ongeveer vijftien Sinterklaascadeautjes uit mogen pakken, heel veel foto’s gemaakt, een mega-olifant als surprise ontvangen, cakejes gebakken – so far so good – en wiskunde geleerd. Bam. Wiskunde leren -> niet snappen -> vorige keer ook al een 5 gehaald hebben -> depressie.
Als ik het even mag zeggen: ik vind het niet eerlijk dat ik in de week waarin ik ook mijn 17e verjaardag zal vieren ook vijf toetsen mag leren en een boekverslag mag maken. Doe dat lekker als iemand anders jarig is, maar niet als ik en Sinterklaas dat zijn.  Uiteraard heb ik al een handtekeningenactie gehouden, met spandoeken door de school rondgelopen (red mijn verjaardag!) en de toetsroostersmakers bedreigd: het had allemaal geen resultaat.
Op dit moment denk ik in wortels, kwadraten, dy/dx’en en afgeleiden, dus ik ben niet in staat hiervan een samenhangender en interessanter verhaal van te maken. Mes excuses. Hierbij dus maar wat opvrolijkmateriaal:

Tumblr_loo5wywhi81qbd8elo1_500_large

(Ik bedoel: hoe leuk is de wereld als zelfs stinkdieren schattig kunnen zijn?)

P.S. Indien jij de perfecte titel weet: zet het in een reactie en win een wiskundeproefwerk over Differentiëren, het enige wat je verder hoeft te doen is morgen om tien over drie aanwezig zijn in mijn school. Okee?

13 thoughts on “Zo deprimerend dat ik geen titel weet

  1. Lisanne

    HAHA geniaal blogje is dit. Ben het helemaal met je eens hoor verder! Je geeft toch geen toetsen in een week dat iemand jarig is? Hoe gek ben je dan?! (voor mij geldt overigens precies hetzelfde, ik heb toetsweek).

    Gefeliciteerd trouwens!

  2. Femme

    gefeliciteerd en dankjewel voor je reactie!
    door het labeltje denk ik dat ie uit de wereldwinkel komt, dus misschien kun je daar even kijken! anders heb ik ze ook wel eens zien hangen op rommelmarktjes enzo. succes! xx

  3. Kimetc

    Gefeliciteerd! Ik heb ook toetsweek, wat een feest! En ik doe maar niet mee met je prijsvraag geloof ik, dat differentiëren is nogal uh… weggezakt.

Geef een reactie

