Week 11 – What’s in your bag?

Dit vind ik zelf nou echt een leuke challenge! Ik ben ontzettend nieuwsgierig en vind het zelf altijd heel leuk om in andermans huizen, tassen en kamers te kijken, dus leuk als ik jullie eens de gelegenheid kan geven om in mijn tas te kijken:

Alles. Minus schoolboeken en mijn grafische rekenmachine, die heb ik snel ver weg gestopt. Dit heb ik er net uitgehaald en is dus precies wat er op een normale schooldag allemaal in mijn tas zit. Veel te veel natuurlijk, maar goed. Ik heb altijd de neiging om alles (niet te letterlijk nemen) wat ik tegenkom in mijn tas te gooien..

De al vaak vermelde groene vriend: mijn iPod! Vergezeld door mijn vaselineblikje en de allerfijnste handcrème van de hele wereld (die uiteraard naar kokos ruikt): onmisbaar in de winter – en in de zomer, herfst en lente uiteraard. 

Blijkbaar had ik ergens deze week het goede plan om op school mijn nagels te gaan lakken. Het is er helaas niet van gekomen maar hij blijft toch in de tas, voor het geval dat. Het is Jade is not my name van Catrice, voor de geïnteresseerden. Ernaast mijn pakje kauwgom: ik ben er heilig van overtuigd dat je toetsen beter gaan als je kauwgom kauwt. Geen idee of het echt zo is. Daarnaast mijn portemonnee die uitpuilt van alle pasjes die erin zitten. Ik heb van alle winkels waar ik ooit ben geweest wel een pasje..

Vitaminewater! Helaas is hij op en zit er nu water in, maar ik vind het groene flesje zo leuk. Daarnaast een borstel, want mijn haar zit nooit meer zo geweldig na een lange (okee, 7 minuten) fietstocht door wind en regen. En (alweer groene) deo. Gewoon, daarom.

L’agenda! Gewoon een simpele van de Hema met voorin een plaatje dat ik op Tumblr heb gevonden. Daarnaast de Glamour, voor in saaie lessen tussenuren. En het notitieboekje voor de geniale ingevingen in de les, op de fiets, in de bus enzovoorts.

Alles bij elkaar! Hier zie je ook nog mijn etui die het niet gehaald heeft om op een aparte foto te komen. Arm ding.

8 thoughts on “Week 11 – What’s in your bag?

  1. Anne

    Leuk om te zien! Dit zouden ook de dingen zijn die ik standaard in mijn tas zou willen hebben, maar met schoolboeken erbij redt óf mijn tas, óf mijn rug het niet denk ik.

  2. whilehavingrum

    Lekker een volle tas dus! Ik wou dat ik een koffertje had die ik overal mee naartoe kon nemen. Ik ben zo’n nomaad haha.

Geef een reactie

