Ik houd niet zo van paillettenjurkjes

Maar ik maak bij deze graag een uitzondering. Dit zijn de mooiste jurkjes die ik ooit heb gezien en daarmee ook de meest onbetaalbare en over-the-topjurkjes (bij ons op school telt het gale niet erg veel voor) die ik ooit heb gezien. Weer een typisch gevalletje goh-als-iemand-nog-geld-overheeft, stuur me een mailtje en ik stuur je m’n rekeningnummer! Oh, en voor iemand die dit bedrag (respectievelijk 64, 186 en 67 euries) wel op z’n rekening heeft staan: alle jurkjes zijn van Topshop.

10 thoughts on “Ik houd niet zo van paillettenjurkjes

  1. Carmen

    Wij hebben op school elk jaar een kerstgala voor de bovenbouw met intro’s, altijd heel leuk :) Ik heb een jurkje die heeel erg op de eerste lijkt, maar dan van de Asos!

  2. Harmke

    Wauw, het eerste jurkje vind ik echt heel erg leuk! Bij ons stelt gala ook niets voor. 9 van de 10 keer mislukken onze gala feesten.

  3. Lauradenkt

    @Renze Hahahaha, zou je vast goed staan!

    Ik zou dit eerlijk gezegd niet durven te dragen, maar ik ben ook nooit zo uitbundig :P Maar ik vind de eerste wel leuk :)

  4. Leonie

    Ik pas ze toch niet, tja (: die tweede is wel leuk als het je staat, en inderdaad alleen op een over de top feestje als een gala.

  5. Kinga

    Ik moet nog een galajurkje, al zijn die bedragen mij net iets te hoog. Die middelste en rechter vind ik iets te, maar die linker is echt heeeel leuk (:

Geef een reactie

