Dear diary

Ik heb al eens eerder gepost over een notitieboekje, maar die is (helaas) nog niet in gebruik. Dit omdat ik van de zomer in Zweden bij de Class Ohlson (een soort Zweedse Hema, hoewel niets boven de Oerhollandse Hema gaat uiteraard) een wit notitieboekje gekocht heb wat natuurlijk eerst vol moet. Het leek me wel eens leuk om daar een paar pagina’s te laten zien! En vooral: ik vond het leuk om foto’s te maken van het boekje, stiekem. De ultra-depressieve ‘echte’ dagboekpagina’s  vol ‘meuuh ik kan het niet alles zit tegens’ heb ik maar niet gefotografeerd, iets te persoonlijk om het internet op te gooien.  Goed, aanschouw:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Vooraanzicht 2 Gefrutsel met kaartjes en alles wat ik ooit zie en meeneem omdat het er leuk uitziet 3 Preblogpostje en een vleugje van mijn toekomstige huis Verlanglijstje (er staat #3, in werkelijkheid is dat waarschijnlijk #34593534) Olifantjes (ik ben geen tweede Vermeer/Van Gogh/____ (vul in) maar ik vind olifantjes wel leuk).

7 thoughts on “Dear diary

  1. Lana

    Leuk, vooral de preblogpost en de wishlist! Wishlist houd ik zelf ook bij in notitiebokjes. Ik houd van notitieboekjes en blijf ze maar kopen!

  2. Willeke

    Ah, ik wil ook een dagboek/notitieboekje/inspiratieboekje! maar ik heb nooit zin achter mn bureautje te gaan zitten om erin te gaan schrijven haha! Dus vond ik een blog de beste oplossing, al vind ik zo’n boekje wel veel meer een WAUW effect hebben dan een getypte internetpagina xD

  3. Anne

    Leuk! En die olifantjes zijn inderdaad leuk. Oh trouwens, over dat andere lettertype, ik zet een html code er in elk bericht bij, als je namelijk alles in één keer (en op een simpele manier) wilt veranderen moet je ervoor betalen.

Geef een reactie

