8 redenen waarom vandaag een mooie dag is

– Het is weekend! Do I need to say more?

– Mijn laatste uur verviel! Jippie! Geen gym! Gym is sowieso bij een ons een vrij zinloos vak, naar de zaal waar we de les hebben moeten we eerst nog een stuk lopen (met heel veel pratende meisjes gaat dat niet snel, geloof mij) en dan omkleden (hetzelfde verhaal, met heel veel schreeuwende/lachende/pratende meisjes). Intussen zijn er zo’n 20 minuten voorbij. Nog 30 minuten te gaan, waarvan we 10 minuten nodig hebben om ons weer om te kleden om naar huis te gaan. Kortom: een gymles van 20 minuten.. enΓ³rm productief.

– Ik werd vanochtend wakker met de fijnste wekker ooit: dit liedje. Vaak heb ik de neiging mijn telefoon driehonderd kilometer verder te gooien wanneer de wekker gaat, omdat ik me altijd helemaal dood schrik van mijn wekker die voorheen a) op het volste volume stond en b) een nummer was wat begon met een fijne gitaarsolo. Dat op de vroege ochtend: niet zo’n succes.

– Vanavond ga ik de verjaardag vieren van een goede vriendin van me en de cadeautjes heb ik wonder boven wonder zo kunnen inpakken dat het er niet uitziet alsof iemand even wat meters plakband kwijt moest. Oh, en de kaart zingt een liedje. Pluspunt to de macht 234923, sowieso.

– Deze foto zag ik vandaag:Β klik. Ahhhhww!

– Ik heb ontdekt dat ik een ontzettend groot talent heb voor snowboarden op de Wii. Nu nog een ect snowboard en wat echte sneeuw (en een iets hogere berg in Nederland zou op zich ook fijn zijn) en ik ben klaar voor de Olympische Winterspelen, hoor.

– Vanwege reden nummer 1 was ik dus vroeg uit en was er genoeg tijd om foto’s te maken! Woehoe!

– Ik een 6,7 heb gehaald voor mijn Duits luistertoets! Terwijl de man in kwestie Duits (kan ook Arabisch geweest zijn) met een soort van Frans/Turks accent en hij praatte zonder zijn mond te bewegen, gok ik. Go me!

6 thoughts on “8 redenen waarom vandaag een mooie dag is

Geef een reactie

