Week 8 – The favourite place in your room

Alweer een makkelijke challenge! Mijn kamer is niet zo groot (maar groot genoeg voor mij, een bureau, een boekenkast, een kledingkast, een nachtkastje, een bed, een bijzettafel inclusief mijn tv en een tafeltje met een spiegel erboven) dus het kiezen van het leukste plekje in mijn kamer is niet zo moeilijk. Afgelopen voorjaarsvakantie heb ik -(okee, ik moet eerlijk bekennen: dat deed pappa terwijl ik de winkels in Oxford Street plunderde (ik klink als een verwend kreng hè? Ben ik alleen soms, hoor)) mijn muren wit geverfd en ben ik erg blij met mijn zolderkamertje. Maar mijn lievelingsplekje in mijn kamer is toch echt mijn bed: ik vind het heerlijk om op m’n bed te liggen/zitten met een dampend kopje terwijl ik voor 235293e keer een aflevering Gilmore Girls kijk. Als het een tweepersoonsbed was was hij nog leuker, maar zo verwend ben ik helaas ook weer niet ;)

9 thoughts on “Week 8 – The favourite place in your room

  1. Jan

    Ah superleuk die lichtjes en die foto’s!
    Ik heb ook nog allemaal lichtjes, die hing ik altijd op tijdens Kerst,
    maar nu zit ik op zolder, dus moet ik maar snel een nieuwe plaats vinden om ze op te hangen ^^

Geef een reactie

