Op dit moment

Heb ik mijn iPod op de televisie aangesloten en het geluid op z’n allerhardst gezet (buren, als jullie dit lezen, jullie luisteren al een half uur naar dit liedje) . Ondertussen drink ik liters water/melk/thee – niet door elkaar, maak je geen zorgen – omdat ik net in drie uur in bad heb gezeten en daarvan altijd ontzettend dorst krijgt. Waarom? Keine Ahnung (hiermee probeer ik alvast in de sfeer te komen voor mijn eerste uur van morgen, wat ik al luisterend naar naar een Duitse nieuwsuitzending zal doorbrengen. Driemaal hoezee voor de uitvinding van de luistertoets).
Ondertussen (multitasking tot de macht 23485232) probeer ik aardrijkskunde te leren. Het probleem van aardrijkskunde is alleen dat het altijd Heel Veel lezen is en op de toets zie je niets meer terug van die miljoenen bladzijdes (je moet doen waar je goed in bent toch? In mijn geval: overdrijven) maar zie je alleen maar vragen waar je aardrijkskundig inzicht voor moet hebben. Wat ik dus niet heb, voor de duidelijkheid. Het probleem van mij is dat ik niet zo goed én muziek kan luisteren én typen en aardrijkskunde leren. Wat weer resulteert in dat ik eigenlijk niet leer, waardoor ik eigenlijk lieg nu. Goed.

Oh, en buren: ondertussen is de shuffle overgesprongen naar één of andere rapper die ik niet bij de naam kan noemen. Excusez-moi, buren, ik zal meteen zappen. En geen idee hoe dit op mijn groene vriendje terechtkomt.

9 thoughts on “Op dit moment

  1. Anne

    Tot de tweede alinea dacht ik ‘ lekker, chill dagje!’, maar dat was totdat ik dus bij de tweede alinea aankwam. Kort geleden is ook gebleken dat dat aardrijkskundig inzicht bij mij ook ontbreekt. Ik hoop voor je dat hij meeviel!

  2. Kimetc

    Water, melk en thee kun je anders prima door elkaar drinken.
    Je bent niet de enige wandelende aardrijkskunderamp hoor! In mei zijn de examens en al die stromen enzo zijn werkelijk abacadabra voor mij…

  3. Myrthe

    Ik ben zo blij zonder aardrijkskunde. Zó blij. Al moet je bij geschiedenis ook ontzettend veel 982023810281 pagina’s lezen, maar ok. Succes morgen!

  4. Lauradenkt

    Nou, is het niet zo dat je huid uitdroogt van douchen en in bad gaan? En dat je daardoor zo’n dorst hebt? Of zeg ik nu iets volslagen debiels en moet ik opgesloten worden voor zoveel domheid? Ik weet het niet :P

  5. Caithlin

    Haha, je schrijft zo leuk :) Ik houd me zelf ook wel eens voor de gek dat ik kan multitasken, maar eigenlijk is dat alleen een excuus om tv te kijken zonder me schuldig te voelen.

Geef een reactie

