Dingen die niet fijn zijn

– Morgen heb ik wiskundedag. Wiskundedag. Van 9 tot 4. Ik benadruk: zeven uur lang aan een wiskundeopdracht werken. Weliswaar in een groepje van 4 (wat vrij noodzakelijk is bij mij want ik + wiskunde = geen goede combinatie), maar toch. Heel de dag wiskunde. Sta me bij.

– Het feit dat ik half oktober een abonnement (altijd gedacht dat je dat twee b’s schreef, taalbarbaar) op de Glamour heb besteld en nog steeds niet het eerste exemplaar ontvangen heb. Toen  ik opbelde werd mijn naam en geboortedatum gevraagd: okee, niets vreemds op zich.  Maar toen kreeg ik te horen dat ik mijn moeder maar moest laten bellen omdat ik nog geen 18 was. Terwijl het abonnement op mijn naam staat.. huh? Dus goed, mama laten bellen dan maar. Uiteindelijk resultaat: na anderhalve maand zal ik het m’n eerste nummer ontvangen. Anderhalve maand, dat kan toch wel íets sneller jongens?

– Even een wel fijn deel: ik heb eindelijk een spiegelreflexcamera besteld! Iets minder fijn deel: maandag betaald en nog steeds niets binnen. Ik moet niet zeuren, dat weet ik. Maar toch: ik had me er zo op verheugd hem sowieso vandaag of zelfs gister al in huis te hebben! Meuhh.

– De kaneelthee wordt uit het Pickwick-assortiment geschrapt. Waarom?

– Al het drinken waar ik tegenwoordig geen enorme buikpijn/allergische reactie kan krijg: water, thee, koffie. Een uiterst uitgebreid assortiment dus. En ik wil een appel kunnen eten zonder een directe afvoering naar het ziekenhuis of een lekkere dikke naald in m’n been.

– Je kersverse roodkleurige nagellak uiteen zien spatten op je houten vloer.  Die mooie rode vlek staat toch niet zo mooi bij de rest van m’n kamer.

Zo, weer even  mijn frustraties eruit gegooid. Iemand die nog wel een zonnetje achter die dikke grijze, depressie-opwekkende wolken ziet?

12 thoughts on “Dingen die niet fijn zijn

  1. Anne

    Wiskundedag! Arme jij. En jaloers op je spiegelreflex, ik ben druk aan het sparen. De kaneelthee die is er wel van huismerk vaak (jumbo iig wel, weet niet of je daar komt?). En abonnementen, die uitgevers zijn gewoon @#^&@#*!@.

Geef een reactie

