Ahhh toe

Mag ik alsjeblieft een olifantje als huisdier? En dan doen we wel dat hij gewoon zo klein is dat hij heel z’n leven (dat is heel oud volgens mij) in mijn tuin blijft passen.  En dat hij net zo schattig is als op dit plaatje hieronder.

Tumblr_ltp8inuh8s1qiry51o1_500_large

Ik heb sinds ik klein was een soort olifantenverzameling opgebouwd. Of, beter gezegd, ik heb aan iedereen vertelt dat een olifant mijn lievelingsdier was (en is!).  Zodoende heb ik nu een olifantenmagneet, een olifantenspaarpot, een zeepje in de vorm van een olifant, drie paar oorbellen met een olifant, één ketting met een olifant, één ring met een olifant, drie olifantenbeeldjes en één olifantenhaarklipje. Zo. Daar heb je niet van terug!

8 thoughts on “Ahhh toe

  1. Willeke

    Aaaaaw, wat een kjoetie! Kunnen we wel samen opzoek gaan. Jij naar een olifantje met een kleine groeistoornis en ik met een panda met een kleine groeistoornis! What do you think about it? :D

  2. sanne

    Een lotgenoot! Ik heb ook echt van alles van olifanten. Ook allemaal gekregen. Krijg nog steeds wel eens olifanten voorwerpen.

Geef een reactie

