Niet zo handig

– Als je net na het nagels lakken, wat uiteraard precies dan heel erg goed gelukt is,  ineens ontzéttend nodig moet plassen. Ik vertel je: je knoop open proberen te doen lukt niet zonder je nagels te beschadigen. Vaarwel, mooie nagellak.

– Keihard meezingen in de badkamer met het raam open. ‘ Trouwens, Annemijn, ik weet niet of je het doorhad, maar toen ik net buiten liep hoorde ik je zingen en de hele buurt hoorde dat waarschijnlijk ook..’ Oh, oke. Thanks mom!

– Iedereen bij elkaar gillen omdat je sleutels kwijt zijn, want ze zitten écht niet in je tas en je hebt ze écht niet in je fiets laten zitten. Nee, echt niet! Tot vriendin in kwestie in het voorvakje van je tas kijkt en je sleutels daarin zitten. Maar daar zaten ze net echt nog niet in!

– Om  10 minuten voor 9 op de fiets richting de sportschool vertrekken terwijl je les om 9 uur begint. Resultaat: Annemijn die met een rood hoofd en met een prachtig kapsel de les binnenkomt. Maar, ik heb gesport!

– Als je erachter komt dat je vannacht het kabeltje wel in je iPod hebt gestoken maar het stekkertje niet in het stopcontact. En dan twee tussenuren. Zonder iets te doen voor school (vrijdagmiddag, hallo?) en zonder iPod. Die twee uur leken twee dagen, zonder te overdrijven.

– Je afvragen hoe het kan dat het water maar niet kookt en erachter komen dat je hem niet aan hebt gezet. Typisch..

– Heel de dag de verwarming op de hardste stand aan te laten staan en er om 11 uur ’s avonds achterkomen dat je niet zo lekker kan slapen met een temperatuurtje van 23 graden in je kamer. Om half 3 besloot ik verder te slapen in de logeerkamer.

– Tip: Als het in je opkomt met je dekbed de trap af te lopen als het bijvoorbeeld veel te warm is in je kamer om te slapen, ga dan niet op je dekbed staan. Dit resulteert zeer waarschijnlijk in een dikke bult op je hoofd. Autsj.

17 thoughts on “Niet zo handig

  1. Leonie

    Dit klinkt zo erg alsof je even een dagje van mijn leven hebt gehad. En Stéphanie, ik heb nog nooit zo’n goede beschrijving van een nagellakcrisis gehoord, haha

  2. Lisanne

    Die eerste is echt heel herkenbaar… dat gebeurt mij altijd! (zoals afgelopen vrijdag)
    Nu bedenk ik me steeds vaker om van tevoren even naar het toilet te gaan maar dan zul je altijd zien dat ik vervolgens door iets anders doms mijn nagels alsnog beschadig xd

  3. Myrthe

    Wat een geweldig artikel! Ik deel je menig helemaal mee met de eerste. Zo vervelend is dat!
    Btw, leuke blog heb je! Je schrijft heel leuk.

  4. Stéphanie

    Nagellak, het blijft altijd een heel gedoe. Eerst netjes opdoen, en daarna een tijdje helemaal niets doen. Vooral als je weet dat je je handen niet kunt gebruiken zie ik altijd ineens grote noodzaak dat wél te doen!

Geef een reactie

