Verlanglijstje

Eindelijk is de periode aangebroken waarin in Heel Veel verlanglijstjes mag maken, jippie! Goed, verlanglijstjes máken mag natuurlijk altijd (en ik doe het ook het hele jaar door), maar rond november/december is er een veel grotere kans dat je daadwerkelijk krijgt wat er op het lijstje staat. Vind ik Heel Erg leuk! Aanschouw:

1 Dromenvanger, geen idee waar je zoiets zou kunnen kopen, maar ik vind ze zo mooi! 2 Samsung Galaxy Ace, cadeautje voor mijn 17e verjaardag! 3 Fijnste nachtcrème van de wereld, van de Body Shop. Voor 15 (?) euro ligt hij net iets boven mijn scholierenbudget. Armbandje. Gewoon, omdat ik hem leuk vind. 5 Nagellak, met een schrale collectie van 51 nagellakjes kan er altijd nog wat bij. 6 Canon eos 1000D. Krijg ik nooit van onze lieve Sinterklaas, maar ik ben hard op weg met sparen dus mag hij op het lijstje.

9 thoughts on “Verlanglijstje

  1. Willeke

    Verlanglijstjes <33333 Ik twijfelde zo tussen de galaxy ace en…. check straks mn blog, ik ga er even een berichtje aan wijden hahaa! Dat armbandje vind ik trouwens ook echt supercute!

  2. Carmen

    Fijnnnn! Verlanglijstjes maken is leuk :D En als je het dan ook nog krijgt, kan je dag helemaal niet stuk uiteraard. Ik duim voor je!

Geef een reactie

