Week 4 – Your favourite thing to do on the weekends

Hierbij stel ik jullie misschien allemaal teleur, maar het antwoord is helaas geen feestuhhh partyyyyy zuipuhhhh juhweetzelluff. Ik ga eigenlijk nooit uit. Reden daarvoor is eigenlijk dat je in het dorp waar ik woon niet fatsoenlijk uit kan gaan zonder 40jarige mannen inclusief bierbuik met een midlifecrisis of 12-jarige Breezer-drink-meisjes. Anders moet ik uit in Rotterdam en mijn ouders vinden het niet zo leuk als ik om drie uur ’s nachts met de metro naar huis ga. Vreemd genoeg willen ze me niet ophalen rond die tijd..

Ik ben meer van de kleine cafeetjes om gezellig iets te drinken, van films (geen horror, ik heb nog steeds trauma’s van een film die ik vorig jaar oktober heb gezien..) kijken met meine Freunden enzo. Voor de rest spendeer ik mijn weekenden met series kijken in bed, leren voor school (♥♥♥♥♥), mezelf gitaar leren spelen, heel hard zingen en pianospelen als er niemand thuis is, taarten bakken, alle onlineshops afzoeken naar iets leuks, naar de stad gaan en de afgelopen weekenden heb ik mijn tijd ook besteed met sinterklaas- en verjaardagsverlanglijstjes maken (7 december, bijna!).

Graag had ikvoor jullie opgeschreven dat ik in het weekend allemaal speciale dingen doe als origami of werken aan mijn eigen opgezette bedrijfje in de detailhandel (mijn economische inzicht = 0,0000%), maar helaas. Sorry.

P.S. Fijne eerste dag van de maand!

8 thoughts on “Week 4 – Your favourite thing to do on the weekends

  1. Stéphanie

    Lekker relaxen is toch ook heerlijk? Ik ga ook nooit uit. Hoewel, wel borrelen doordeweeks, maar niet echt uit. Maar ik heb weekend om uit te rusten, niet om moe te worden van heeel laat gaan slapen :p.

  2. Isabelle

    Leuk geschreven ! Bij mij in het dorp zijn er ook alleen maar feesten voor veertigjarige mannen en tienjarige meisjes. Een paar kilometer verderop is wel een of ander iets te doen op zaterdag maar ik heb nooit zo’n zin om ’s avonds te fietsen :) Dus je bent niet de enige die amper uitgaat!

  3. Lauradenkt

    Mag ik vragen waar jij woont? (a) Aangezien ik zelf ook vlakbij Rotterdam woon. En volgens mij gaat de metro niet meer om drie uur, dus dat is sowieso geen optie :P

  4. danique

    Kan me dat indenken van je ouders. Ik woon gelukkig in een stad waar alles voorhanden is en waar ik genoeg heb aan de fiets. Want tussen de bierbuiken en brezzergirls zou ik me ook zeer unhappy voelen.

Geef een reactie

