Bij gebrek aan inspiratie..

..toon ik maar een mooie foto van een zeehond die een watje nadoet:Tumblr_ltizd2nhtk1qdu4dpo1_500_large

Nou, ik ga maar eens m’n cavia uitlaten! (Sorry, ik ben een beetje in shock door deze foto). Nog een wijze tip van mij: leen nooit het prachtige, interessante boek Schloss Gripsholm om te lezen voor je Duitse toets. Inhoud van het verhaal: man wordt verliefd op vrouw, man wordt verliefd op andere vrouw, man en vrouw 1 uiteindelijk gelukkig samen. Zo, hoef je die ook niet meer te lezen.

7 thoughts on “Bij gebrek aan inspiratie..

  1. Yonne

    Haha, dat klinkt echt alsof er kwaliteitsboeken worden gelezen bij Duits ;-) En wat een lieve cavia, die ga ik even aan een bepaald persoon laten zien (die houdt niet van cavia’s, nou ja!) xx

  2. Lauradenkt

    Die foto is lief :D

    Dat boekje klinkt niet zo erg als ich heisse Flappie (heb ik gelezen). Ging over een hond die Flappie heette en kwijt was, maar ze vonden hem toch. Zo, hoef je die ook niet meer te lezen :D

Geef een reactie

