Week 2 – 10 likes & dislikes

Eerlijk gezegd vind ik deze tweede week van de 30 weeks challenge een beetje saai. Ik houd nogal veel van lijstjes en ik post denk ik zo’n drie keer per maand wel een lijstje. Uit angst voor een lijstjesoverschot op mijn blog heb ik overwogen deze week van de 30 weeks challenge over te slaan, maar ik bedacht me dat ik dat toch niet echt vond. Maar omdat ik pas geleden nog een 10-leuke-dingen-lijstje had gemaakt, besloot ik alleen de dislikes te doen (lekker pessimistisch, hè ja).

1. Regen. Ik ben qua weer best wel tevreden; zonnige dagen vind ik leuk, dagen met 40 cm sneeuw ook. Mist vind ik ook altijd wel leuk, tenzij het nacht is want dan is het eng. Maar regen is gewoon nergens goed voor. Je wordt er nat van, het voelt vies, alles plakt aan je.. bah.
2. Mensen met adidasjasjes, Uggs en Nickelsonjassen. Misschien kom ik nu over als een heel erg ik-stop-mensen-in-een-hokje-persoon, maar dat ben ik denk ik niet. Ik zie mensen met adidasjasjes nou eenmaal als ik-durf-niks-aan-dus-ik-loop-gewoon-mee-met-de-‘coole’-mensen-personen. Ja. Gewoon niet.
3. De Primark. Enige pluspunt aan deze winkel zijn de schoenen, maar de kleren zijn tien keer niks en de kwaliteit van alles is ook rampzalig. Bovendien is het een winkel in de categorie diep inademen, naar de goede afdeling rennen en zo snel mogelijk (lees: binnen 3 uur) afrekenen. De 0,20 vierkante centimeter ruimte die je gemiddeld hebt vind ik ook niet zo leuk. Kortom: nee.
4. Wiskunde. Geen uitleg nodig.
5. GTST. Misschien mag ik hier niet over oordelen, want ik vind het heerlijk om Hollands Next Top Model te kijken (en het tegelijkertijd heel hard af te kraken omdat Daphne Deckers en Bastiaan van Schaik ontzettend vervelend zijn). Maar GTST slaat alles.
6. Naaktslakken. Bah.
7. Het moment waarop je in een ruimte zit zonder stopcontact (lees: auto, trein, vliegtuig, metro, bus) je telefoon/iPod is leeg en je moet nog 5000 belangrijke smsjes sturen/3 uur volhouden en dat gaat nu eenmaal niet zonder muziek.
8. Koffers uitpakken. Dat geeft zo’n vakantie-is-echt-helemaal–voorbij-nu-gevoel. Niet leuk. Koffers inpakken daarentegen vind ik leuk. Lijstjes maken van alles wat ik mee moet nemen: leuk. Ruzie met mijn moeder die het vreemd vind dat ik voor vijf dagen weg écht zes truien, vier shirtjes en vijf broeken meeneem (nou vraag ik je..).
9. Witte leggings, huuuu. Helemaal bij vrouwen die er nét iets te oud voor zijn of iets te dikke benen hebben of geen kontbedekkend iets aanhebben. Huuu.
10. Het lettertype Comic Sans NS. Geen idee waarom, maar ik vind het verschrikkelijk.

Zo. Hier heb ik nog redelijk lang over gedaan, wat maar weer bewijst hoe ontzéttend positief ik ingesteld ben. En alvast mijn innige excuses als ik jullie diep gekwetst heb. Met punt 6 bijvoorbeeld, je weet het maar nooit..

10 thoughts on “Week 2 – 10 likes & dislikes

  1. Lisa

    Ik voel me aangesproken op punt 2, omdat ik een adidas vest heb. Maar ik kan ook genoeg andere kleding combinaties maken hoor (:
    Met nummer 6, 9 en 10 ben ik het helemaal eens!

  2. Sander

    Hoe meer mensen anti-Comic Sans zijn, hoe leuker ik ’t begin te vinden. Niet omdat ik de rebel wil uithangen, maar omdat het door z’n lelijke karakter eigenlijk nog wel iets van charme krijgt.

  3. Carmen

    Hahaha, kan me hier heel erg in vinden! Behalve in puntje 2, want heel stiekem heb ik twee paar Uggs (neppe uit China, dat wel). En uiteraard een glimmende Nickelsonjas met bontkraag, roze Adidasvestje, panterprinttopje, etc.

  4. Caithlin

    Het is Comic Sans MS, niet NS ;) Daar heb ik ook een hekel aan overigens. Net als Adidas jasjes en witte leggings. Wiskunde vind ik best leuk (ik zit aan de TU, haha) en de Primark vind ik ook leuk mits niet op een zaterdag of in de vakantie! Dan is het zo druk dat je niet meer kan ademhalen.

  5. Myrthe

    Primark is wel ok. Soms. Als je om half 10 ’s ochtends komt en er nog geen dikke negerinnenmama’s zijn die met kinderwagen je aan de kant beuken. Dan zijn er ook nog mooie dingen, maar ik snap uw punt helemaal.

Geef een reactie

