Als jullie dit lezen..

..bevind ik mij midden op de veluwe in een dorp met maar liefst 10.161 inwoners (uit m’n hoofd hoor, helemaal niet via wikipedia) waar ik tot en met maandag vergezeld wordt door mijn zussen en vanaf dinsdag door vriendin S. Dat laatste klinkt alsof ze een zware crimineel is maar ik verzeker jullie dat ik geen gevaar zal lopen. 

P.s. Als je op Google foto’s zoekt met de zoekterm ‘Veluwe’ krijg je veel te veel plaatjes van schattige babydieren. In het echt heb ik nog nooit een minihertje of een minidasje gezien. Niet leuk.

7 thoughts on “Als jullie dit lezen..

  1. Carmen

    Wow, dat zien veel inwoners, mijn dorp telt er maar 600 :( Haha, ik ben gaan Googlen en er staan wel heel veel lieve diertjes inderdaad! Veel plezier!

Geef een reactie

